Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Першу баржу з кавунами вiдправили з Херсонщини до столицi

Перший цього року врожай херсонських кавунів вирушає Дніпром до Києва – на вантажному причалі компанії “Нібулон” у Голій Пристані 15 серпня завантажили першу баржу.

Завантаження баржі розпочалося о близько 12 години, триватиме до ранку 16 серпня, після чого 300 тонн херсонських кавунів вирушать до магазинів Києва – баржу повезе буксир. Капітан судна Володимир Матяш говорить, що кавуни йому возити ще не доводилося:

“Це вантаж, який швидко псується, тому його потрібно доставити швидко. Вирушимо одразу по закінченні завантаження. Йти будемо до термінала “Нібулону” в Переяславі. Сподіваємось, що для цього вистачить 5-6 днів”.

Цьогоріч це перша відправка кавунів, розповідає старший майстер Голопристанської філії Василь Шамрай. Взагалі ж возити кавуни до столиці річкою почали чотири роки тому:

“Перевезення кавунів до Києва водним транспортом краще тим, що якість кавуна не втрачає свої властивості – він не б’ється, як під час перевезення автомобільним транспортом. Кавуни у закритих трюмах прямують по рівній поверхні до Києва”.

Кавуни підвозять автотранспортом до баржі та фасують у спеціальні контейнери. Потім контейнери перевантажують до трюму несамохідного судна, додає старший майстер.

Херсонські кавуни потраплять до супермаркетів Києва та області. Цього року участь в акції до Дня Незалежності взяло тільки одне підприємство. Ціни на кавуни у порівнянні з минулим роком зросли майже вдвічі, розповідає директор компанії постачальника Олександр Мусієнко. Херсонські кавуни, ймовірно, стануть найдешевшими на київському ринку, продовжує чоловік. Собівартість кавуна близько трьох гривень, у супермаркетах ціна цього року становить 8-10 гривень за кілограм.

“Цього року ціна майже вдвічі вища, ніж була у 2019. Це якщо відправляти просто з поля за оптовими цінами. На це вплинули погодні фактори – затяжна та холодна весна. А кавун – це ягода, яка любить тепло, сонце. Перший кавун, який був посіяний, – він просто не зійшов – довелося пересівати. Це збільшило вдвічі затратну частину”, – розповідає директор компанії “Південний Експорт” Олександр Мусієнко.

Під час відправки по воді кавуни не б’ються, водний транспорт дозволяє зняти навантаження від фур та зберегти українські дороги, додає чоловік. Для тієї партії, яку відправлять вже завтра, потрібно було б близько двадцяти автомобілів.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН