Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Чи обважують на херсонських ринках покупців?

Останнім часом у соціальних мережах херсонці активно скаржаться на недобросовісних продавців, які обважують на ринках і в магазинах. Що робити, якщо ви стали жертвою подібного обману?

– На ринках і в магазинах потрібні бути в наявності контрольні ваги. Якщо вас обважили на ринку, цей факт треба підтвердити саме на контрольних вагах. Далі звернутись до адміністрації ринку. Адміністрація ринку, в межах своїх повноважень, реагує на даний факт, продавець компенсується різницю між озвученою вагою та тією, що показали контрольні ваги. Якщо мирного діалогу не виходить, тоді із заявою покупець може звернутись до управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області. Тоді спеціалісти зможуть здійснити захід державного контролю, якщо інформація підтвердиться, то на суб’єкта господарювання буде складений адміністративний матеріал. – зазначає заступник начальника управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Херсонській області Олександр Мандра.

Також споживачам варто звертати увагу на розташування ваг – вони повинні стояти на видному місці, щоб покупець міг бачити, як зважують його товар.

– При придбанні будь-якого товару на вагу споживач має право пересвідчить у наявності документів на повірку на будь-яких вагах. Ваги повинні бути опломбовані, чітко можна побачити відбиток повірочного талона з датою останньої повірки. – пояснює начальник відділу метрологічного нагляду Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області Юрій Ванкудра.

Кожна адміністрація ринку сама приймає рішення, що робити з підприємцем, на якого надходять скарги щодо обважування. Наприклад, на Центральному ринку в Херсоні є свій метод.

– У нас функціонують контрольні ваги, є спеціальна людина, які фіксує або випадок обваження або обрахунку. За правилами роботи на ринку, після другого подібного випадку ми маємо право позбавляти підприємця торговельного місця. Проте, за практикою, вже після першого разу подібні випадки не повторюються. – розповідає Тетяна Пісковець, заступниця директора Центрального ринку.

Держпродспоживслужба у Херсонській області

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН