Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

На Запоріжжі планують запустити сіті-бот

Секретар міської ради Олексій Холод провів робочу нараду з керівником проєкту “Сіті-бот Назар” Дмитром Сергєєвим щодо можливостей впровадження у Бердянську цього проекту, його переваги для бердянців та загальні можливості цього продукту. Участь в обговоренні взяли профільні заступники міського голови та спеціалісти виконкому.

Як розповів Дмитро Сергєєв, стрімкий розвиток технологій побудови чат-ботів і підтримка їх популярними месенджерами говорить про затребуваність та ефективність цього каналу комунікацій. Для максимальної автоматизації роботи міської “гарячої лінії”, розвантаження операторів /диспетчерів і охоплення більшої аудиторії для міст пропонується використання сіті-бота «Назар». Наразі він обслуговує адреси у межах м. Маріуполь, м. Тернопіль та м. Дрогобич, наприкінці 2019 року розпочав працювати у Луцьку. В планах розробників у поточному році підключити міста Запоріжжя, Харків, Суми тощо. Мета сіті-боту — надати швидкий та дуже зручний канал отримання своєчасної інформації стосовно поточних ремонтів та строків усунення аварій за конкретною адресою.

Як зазначають розробники, з “Назаром” ви будете знати, коли у вашій оселі вимкнуть воду чи світло, та коли ці незручності будуть усунені! Для отримання цієї інформації достатньо буде лише вказати свою адресу (вулиця та номер будинку). Повідомлення будуть надходити автоматично. Також є можливість відправити заявку про аварійну ситуацію — відсутність світла, води тощо, яка автоматично буде направлена адміністратору контакт-центру або безпосередньо зазначеної в зверненні службі. І що головне – буде подальший контроль виконання заявки з автоматичним опитуванням заявника про статус виконання.

Як відзначив Олексій Холод, “це невеличкий крок вперед, який має значний потенціал. На наш погляд ця програма має об’єднати громадськість та владу, саме чому ми й ініціюємо впровадження цього проекту в Бердянську. Окрім оперативної інформації від комунальних служб в перспективі додати до чат-боту інші функціональні модулі — як приклад, виконання депутатських повноважень, законність розміщення тимчасових споруд, спільні проекти з поліцією тощо. Це має стати таким унікальним продуктом, за допомогою якого кожен мешканець зможе віднайти відповіді майже на всі питання життєдіяльності міста. Задум саме такий, робота вже розпочинається, і, якщо є якісь пропозиції та думки з цього приводу від мешканців, ми будемо раді всіх почути, щоб це ефективно працювало”.

Робота над технічним завданням розпочнеться на наступному тижні. Як відзначають розробники, на налагодження системи, тестування її роботи, навчання персоналу потрібно 1-1,5 місяця.

Бердянська міська рада

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН