Як Херсонгаз повідомили на сайті АТ Харсонгаз, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводилися заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
У зв’язку з цим подання показників лічильників унеможливлювалося.
Тепер надіслати їх можна через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Херсонців просять вчасно сплачувати за електроенергію
- Херсонці заборгували за послугу теплопостачання
- На Херсонщині обманюють людей, представляючись “Херсонгазом”
- Росіяни намагаються примусити мешканців Херсонської області платити за комунальні послуги
- На Херсонщині відновлюється газопостачання у звільнених населених пунктах