У Зеленопідській ОТГ відкрили пункт екстреної допомоги

Желізко Неля Павлівна народилася і все життя прожила у Зеленому Поді (в минулому – Червоний Перекоп). Розповідає: колись у селі була велика лікарня, при якій працювала станція швидкої допомоги. Мовляв, послуги населенню надавалися дуже якісні.

Проте у 90-х роках, за словами жінки, фінансування медичного закладу суттєво зменшилося. Не стало лікарів – ліквідували й швидку. Карети відтепер відправляли аж із райцентру – Каховки. Інколи час приїзду лікарів до односельців Нелі Павлівни займав майже годину!

Проте після проведення об’єднання у Зеленопідській ОТГ вирішили: медицину невідкладних станів треба неодмінно наблизити до людей. Так, у серпні цього року в центрі громади розпочав роботу пункт постійного базування бригад Каховської станції екстреної медичної допомоги.

Відтепер, за словами Нелі Павлівни, карета швидкої приїжджає набагато швидше. «Нещодавно біля мого будинку сусідка зламала ногу. На щастя, лікарі приїхали за 20 хвилин», – розповіла жінка.

Урочисте відкриття пункту вирішили провести на честь святкування Дня села Зелений Під, яке відбулося  11 жовтня.

Участь у заході взяв очільник Херсонщини Юрій Гусєв. «Мені дуже хочеться, щоб медицина Херсонщини була найкращою. І сьогоднішня подія – ще один крок до того, щоб люди відчували: держава в особі облдержадміністрації та органів місцевого самоврядування турбується про них», – зазначив він.

Варто додати, що в Зеленопідському пункті екстреної медичної допомоги створені всі необхідні умови для роботи та перебування бригад. Тут працює три фельдшери з медицини невідкладних станів та чотири водії спеціалізованого санітарного транспорту. Бригади виїжджають на виклики до 12 населених пунктів у радіусі 40 кілометрів із загальною чисельністю населення 5,5 тисяч. Також до зони обслуговування входять ділянки двох трас Р-47 Херсон – Генічеськ та М-14 Херсон – Мелітополь. За два місяці роботи пункт прийняв більше сотні викликів.

сайт Херсонської ОДА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *