На жаль, чимало жителів Херсонщини змушені витрачати багато часу і зусиль, намагаючись отримати від органів влади необхідні довідки або інші документи. Причини тому криються у застарілих бюрократичних механізмах та неефективній організації процесу.
До вирішення проблеми долучився голова обласної державної адміністрації Юрій Гусєв. Щоб знизити корупційні ризики, спростити процедури отримання адміністративних послуг та надання можливості користувачам самим обирати зручні для себе дату та час в електронній черзі, очільник області видав відповідне розпорядження.
Пройшов місяць, і вже є перші позитивні зрушення.
Так, сучасні системи керування онлайн-чергою запроваджено у Каховському міському і Новотроїцькому районному центрах надання адмінпослуг.
Також запрацювали електронні міні-черги у Великоолександрівському, Генічеському та Голопристанському районних ЦНАПах. Тут громадянам надано можливість через веб-сайти відповідних районних державних адміністрацій здійснити онлайн-запис для отримання таких затребуваних послуг, як реєстрація фізичної особи-підприємця, надання відомостей з Державного земельного кадастру або з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, оформлення пільг на придбання твердого та пічного палива і скрапленого газу.
Завершується підключення до автоматизованих систем управління чергою ще чотирьох районних ЦНАПів: Верхньорогачицького, Іванівського, Нижньосірогозького та Скадовського.
Запуск таких онлайн-сервісів планується в усіх районах, містах та об’єднаних територіальних громадах нашої області.
Які ж переваги надають ці онлайн-сервіси?
Насамперед, вони не потребують видатків на їх утримання ні з державного, ні з місцевих бюджетів.
По-друге, надають можливість попереднього запису через Інтернет (у тому числі у смартфоні) на визначений самим заявником час (при цьому середня тривалість очікування запису скорочується до 2-5 хвилин).
Записуватися на прийом можна на офіційних сайтах районних державних адміністрацій або на сайті облдержадміністрації у будь-який за вибором ЦНАП.
Запис для отримання послуг із видачі закордонних паспортів та ID-карт стає набагато зручнішим, комфортнішим і швидшим, ніж у підрозділах Державної міграційної служби України.
Впровадження електронної черги дозволяє контролювати ефективність роботи ЦНАПів і вживати заходів для подальшого підвищення якості обслуговування громадян.
Більше того, Інтернет-черги з розширеними можливостями (на зразок тих, які вже запущені у Каховському міському та Новотроїцькому районному ЦНАПах) додатково забезпечують об’єктивний підрахунок кількості вільних місць, виходячи з графіку роботи. Якщо громадянин отримав талон, його гарантовано приймуть у відповідний день незалежно від режиму роботи ЦНАПу, а спеціальний Viber-бот повідомляє клієнтів про всі події в електронній черзі, нагадує про час прийому та прогнозує строк очікування, якщо черга рухається занадто повільно. Також користувач може залишити приміщення і зайнятися своїми справами, не нудьгуючи у «живій» черзі. Крім того, прогнозований час очікування демонструється на великому екрані та супроводжується звуковими повідомленнями про виклик заявника.
Довідково: на сьогодні у Херсонській області створено 26 ЦНАПів: 18 з них – при районних державних адміністраціях, 4 – у містах при виконкомах рад, 3 – в ОТГ (Кочубеївській, Високопільській, Великокопаніській), 1 – у с.Новоолексіївка Генічеського району.
Схожі публікації:
- ЦНАП, доступний для кримчан, відкрили у Чаплинці
- «Мобільні кейси» вручили 4 громадам Херсонщини (Відео)
- Адмінпослуги у комфортних умовах: у Нижніх Сірогозах реконструйовано приміщення ЦНАПу
- «Вікі любить пам‘ятки»: жителів Херсонщини запрошують взяти участь у фото-конкурсі
- У Великокопанівській ОТГ люди можуть отримати онлайн довідку про склад сім’ї