Реагуючи на численні скарги населення у соціальних мережах на роботу відділу реєстрації місця проживання Херсонської міської ради, 6 серпня голова облдержадміністрації Юрій Гусєв незаплановано зранку відвідав його та поспілкувався з громадянами, які змушені стояти в черзі зрання.
Люди, не стримуючи емоцій, висловлювали свої обурення щодо умов обслуговування. Від 8 ранку у приміщенні для очікування не протовкнутися.
За словами працівників відділу, значно покращить якість надання послуг збільшення кількості персоналу та розширення приміщення. Важливим є і налагодження роботи електронної черги.
Юрій Гусєв висловив невдоволення якістю роботи відділу реєстрації місця проживання та повідомив про своє бачення шляхів вирішення цього питання:
«Я надав доручення своїй команді спланувати дії, які ми можемо швидко реалізувати для того, щоб обслуговування стало простим, ефективним та спрямованим на потреби людей. Наприклад, є можливість зробити послугу електронної черги більш дієвою (наразі вона працює в тестовому режимі). Тому ми будемо використовувати всі нові розробки, для того, щоб це реалізувати. Ми маємо орієнтуватися на те, що потрібно людям, а не робити штучні черги».
Очільник області наголосив, що разом з міською владою контролюватиме розширення алгоритму роботи відділу реєстрації місця проживання.
прес-служба Херсонської ОДА
Схожі публікації:
- Президент України вручив Юрію Гусєву посвідчення голови Херсонської ОДА
- Юрій Гусєв наголосив на необхідності почати будівництво ділянки дороги Мар’янське – Берислав вже в цьому році
- Херсонщина активно готується до опалювального сезону
- Зеленський розгляне претендентів на посади керівників райадміністрацій Херсонщини
- Директор “Укроборонпрому” приїхав із візитом на Херсонщину