За неякісну послугу херсонці повернуть 16 тис 800 грн

До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області звернулась громадянка стосовно порушення її прав як споживача з боку працівників ПП «Інтерком». Реагуючи на звернення, спеціалістами Головного управління здійснено позапланову перевірку ПП «Інтерком».

Перевіркою встановлено порушення пункту 1 статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів», а саме: порушення умов договору з боку виконавця послуг стосовно термінів виконання робіт та не повернення грошей на вимогу споживача стосовно розірвання договіру та повернення авансового платіжу.

Керівництву ПП «Інтерком» видано припис, яким зобов’язано повернути споживачеві кошти у сумі 16800 грн.

Суб’єктом господарювання виконано припис у повному обсязі, від споживача отримано відомості стосовно задоволення вимог.

Держпродспоживслужба у Херсонській області



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com