Вища школа запровадила інтерактивну форму профорієнтаційної роботи, аби допомогти майбутнім абітурієнтам визначитись, чи цікаві їм економічні спеціальності.
Гра «Акули бізнесу» розроблена у відповідності з програмою «економіка» вищого навчального закладу і розрахована на рівень знань цьогорічних випускників.
«Нова форма профорієнтаційної роботи краще сприймається учнями, аніж якби їм просто розповіли про ті спеціальності, яким навчають в університеті. Діти беруть участь у процесі, краще розуміють, чим їм доведеться займатись, якщо оберуть фах «економіка та менеджмент», виробляють у собі лідерські якості, знайомляться з тими видами власної справи, які можна розвивати на Херсонщині», – сказала провідний фахівець з питань профорієнтації Херсонського державного університету Світлана Кіхтенко.
Студенти випускного курсу факультету економіки та менеджменту допомогли учням у проведенні бізнес-гри. По завершенні змагання кожна з команд змогла обміняти зароблені кошти на рейтингові бали і визначити переможця.
Схожі публікації:
- Магістранти педагогічного факультету ХДУ отримали дипломи
- У Науковій бібліотеці ХДУ відбулася реорганізація
- У Херсоні пройшов випуск слухачів “Університету третього покоління”
- Для студентства ХДУ другий рік поспіль пройшла «Школа сучасного молодіжного лідера»
- Випускники з найвищим балом ЗНО зустрілись з керівництвом Херсонської області (відео)