Педагогічний колектив Херсонської загальноосвітньої школи №4 має великий досвід навчання дітей із особливими освітніми потребами. Упродовж 2018-2019 навчального року творча група вчителів інклюзивних та спеціальних класів уклала збірку методичних рекомендацій «Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як запорука гармонійного розвитку особистості: методичні рекомендації», яку схвалено до друку на засіданні кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти” (протокол №2 від01квітня2019р).
У роботі представлені матеріали з питань діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у Херсонській загальноосвітній школі №4, теоретичних та практичних аспектів щодо створення освітнього середовища для дітей з обмеженими можливостями здоров’я, надано практичні поради щодо організації освітнього процесу у класах з інклюзивною формою навчання, проведення корекційно-розвиткових занять з дітьми з різними функціональними порушеннями.
Методичні рекомендації розраховані на вчителів і керівників закладів загальної середньої освіти, фахівців, які працюють з дітьми з інвалідністю, батьків дітей з особливими освітніми потребами та всіх, хто зацікавлений у реалізації психолого-педагогічного супроводу інклюзивної практики в освітньому закладі.
Схожі публікації:
- Завтра зберуть незвичайних дітей у звичайній школі
- Освітніх закладів на Херсонщині, які впроваджують інклюзивне навчання, стало більше на 51 одиницю
- Херсонщина прозвітувала про досвід впровадження інклюзивної освіти
- Який навчальний заклад Херсона отримає обладнання для учнів з вадами зору
- Вихованцям Херсонської дитячо-юнацької спортивної школи для дітей з інвалідністю надають безкоштовні заняття у басейні ХДУ