20 лютого 2019 року на базі Архангельськослобідської ЗОШ І-ІІІ ступенів було проведено проблемний семінар практичних психологів «Особливості розвитку пізнавальних процесів і мотивації навчання в сучасних інформаційних умовах».
Засідання відкрила методист КРМЦ Х. Туланова, охарактеризувавши сучасний інформаційний простір. У ході розгляду даного питання було з’ясовано, що освітня сфера є безпосереднім «провідником» інформаційних технологій, оскільки саме в закладах освіти людина отримує навички роботи з інформацією. Як результат вмілого користування інформацією, людина здобуває якісні знання, що є визначальним фактором успішної самореалізації особистості. В свою чергу, завдяки самореалізації з’являються інновації, які є рушійною силою розвитку інформаційного суспільства.
Учасники семінару також відзначили, що серед десяти ключових компетентностей, визначених Концепцією «Нова українська школа», фігурує інформаційно-цифрова компетентність, якою повинен володіти випускник-«нушівець». У зв’язку з цим у новому освітньому середовищі широко запроваджуються нові ІТ-технології, використання яких має перейти від одноразових проектів до системного процесу, що охоплює всі види діяльності.
Практичний психолог Архангельськослобідської ЗОШ Ганна Стволова розповіла про особливості розвитку пізнавальних процесів у школярів різних вікових груп. Крім того, Ганна Едуардівна підготувала відеоролик, у якому продемонструвала, як педагогічні працівники школи за допомогою сучасних інформаційних технологій розвивають пам’ять, мислення, увагу, уяву та інші пізнавальні процеси.
В. Прудська, практичний психолог Сергіївської ЗОШ,поділилася досвідом роботи з теми: «Вплив інформаційного середовища на мотивацію особистості школяра до навчання».
Протягом семінару практичні психологи жваво обговорювали актуальну сьогодні тему інформаційних технологій.Було виявлено як переваги, так і недоліки їх використання восвітньому процесі. Але більшість учасників погодилася з тим, що інформаційні технології загалом мають позитивний вплив на розвиток пізнавальних процесів особистості школяра та мотивацію його до навчальної діяльності.
Схожі публікації:
- Таврійську громаду прикрасили синьо-жовтими стрічками
- Нові технології російської армії: у середмісті Херсона з’явилися дерев’яні “їжаки”
- Тварини у “Казковій діброві” у Новій Каховці залишились без засобів виживання: як допомогти
- Під час війни Херсонщина втрачає гектари лісу: на їх відновлення потрібні мільйони і роки
- Російські військові відбирають у населення мобільні телефони через підозри у викритті їх позицій