2018-й став в Україні роком онлайн-купівель у розстрочку

У 2018 році кількість онлайн-купівель, оформлених українцями в розстрочку, щомісяця зростала в середньому на 13%. За даними найбільшого українського маркетплейсу Prom.ua, хоча сервіс онлайн-кредитування було запущено в грудні 2017 року, за рік сумарний обсяг продажів товарів на Prom.ua в розстрочку досяг 20,1 млн грн.

«Активізувати купівлі в кредит допоміг фільтр, який у вересні цього року ми підключили в каталозі «Прому», щоб швидко знаходити товари, які можна купити в кредит. Після цього покупці в 1,5 разу частіше стали вибирати онлайн-кредитування», – коментує Микита Артемчук, керівник департаменту розробки Prom.ua. За даними Prom.ua, в основному в розстрочку купують побутову й дрібну техніку, меблі, будматеріали та котли, а також автотовари та промислове обладнання (автоклави, витяжки, преси). Водночас представники маркетплейсу відзначають, що в грудні українці активно купували в розстрочку жіночі сумки, косметику та парфумерію, іграшки, годинники, а також смартфони, ювелірні прикраси, одяг і взуття.

«За допомогою онлайн-кредитування підприємці нарощують обсяг продажів на 60–70%, а також збільшують середній чек замовлення, адже продавати в кредит можна відразу кілька товарів, – говорить Євген Васильцов, керівник напрямку з роботи з торговельними підприємствами ПриватБанку. – Продавець може самостійно підключити розстрочку на всі товари або тільки вибрані, а ПриватБанк після оформлення покупки протягом декількох годин зараховує всю суму за товар продавцеві на рахунок».

Нагадаємо, у грудні 2017 року ПриватБанк разом із найбільшим українським маркетплейсом запустив онлайн-кредитування для інтернет-покупок. Сьогодні інтернет-підприємці Prom.ua продають із ПриватБанком товари в кредит за допомогою двох сервісів – «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами». Покупці можуть оформити розстрочку під час онлайн-купівлі без відвідання відділень банку.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *