«Пробитися» на європейський ринок було складно, говорить керівник виробництва торгових марок «Clime» та «Vnuki» Юрій Рожков, через жорсткі вимоги контрагентів. Що потрібно змінити українським виробникам, щоб конкурувати із закордонними компаніями, підприємець Юрій Рожков розповів у студії «Українського півдня».
“Перше і найголовніше – це дотримання європейських стандартів виробництва, тому українську систему контролю якості треба синхронізувати з європейською. Нас не чекають у Європі. Ніхто не хоче віддавати свій ринок збуту. Для виходу на європейські ринки потрібен внутрішньодержавний контроль якості», – розповів Юрій Рожков.
Херсонський виробник ТМ «Clime» та «Vnuki» постачає продукцію до 26 країн Європи.
«На самому початку запуску нової лінії виробництва нам було складно. Продукція, виготовлена за євростандартами має вищу собівартість. У Європі прописаний перелік речовин, які треба виключити з виробництва до 2030 року. І ми дотримуємось цих вимог. У нас немає можливості продукувати окремо для європейських країн, окремо – для внутрішнього ринку. 50% йде на експорт, 50% – реалізується тут. Українські споживачі купують наш продукт європейської якості», – сказав керівник підприємства Юрій Рожков.
За три роки «Clime» та «Vnuki» корстуються популярністю серед споживачів, які оцінили високу європейську якість та невисоку вартість. Засоби побутової хімії та автокосметики сертифіковані за системою ISO.
Схожі публікації:
- Херсонське підприємство торгової марки «Clime» розробляє технології разом з науковцями херсонських вишів
- Підприємці Херсонщини за останні роки переорієнтувались на експорт до Європи
- Представники малого і середнього бізнесу переорієнтувались на експорт до країн ЄС, – Рожков
- Херсонское предприятие экспортирует бытовую химию в 27 стран мира
- Які проблеми постали перед представниками середнього бізнесу на Херсонщині