На форумі на Херсонщині говорили про 5 каналів збуту плодоовочевої продукції в Україні

Основна проблема, яку зазначають виробники плодоовочевої продукції – пошук каналів збуту своєї продукції. Не існує універсального місця для всіх, де можна продати свій товар, але можна обрати найкраще, що підходить під фермеру під відповідну форму власності. Наші аграрії добре можуть вирощувати продукцію, але не вміють вигідно продати, адже часто, більший прибуток мають перекупи.

– Як обрати свій найкращий канал збуту?
– Куди треба спрямовувати розвиток господарства?
– Які підсумки плодоовочевого ринку 2017 та тенденції на 2018 рік?
– На що треба звернути увагу при реалізації продукції?
– Як не втратити свого прибутку?
– Чому реалізація плодоовочевого товару не менш важлива, ніж його виробництво?

Відповіді на всі ці питання – і була мета торгового форуму «5 каналів збуту плодоовочевої продукції в Україні», що пройшов у с. Великі Копані Херсонської області. Місце заходу обрано спеціально, адже ринок в цьому селі завжди збирав і збирає всіх плодоовочівників країни.

На форумі були зібрані представники різних каналів збуту продукції: мереж маркетів, переробні компанії, оптові покупці, менеджери ринків (Херсон, Львів, Одеса, Київ) та спеціаліст по інтернет продажам. Були презентовані вимоги від кожного каналу збуту, а виробники мали оцінити переваги та недоліки співпраці, свої можливості. Головна ідея: нашим фермерам треба думати про маркетинг: упаковка та сортування продукції дають додану вартість, а дрібним господарствам – об’єднуватися, аби формувати товарні партії.

«Хотів би звернутися до представників супермаркетів. Саме Ви задаєте тон та стимул для фермерів. Ваші вимоги – напрямок розвитку наших аграріїв. Побажання від Департаменту – правила закупки продукції повинні бути єдиними, особливо по тарі. Тара повинна відповідати Європейській. Таким чином, ми всі навчимося єдиним європейським правилам упаковки. Супермаркетам потрібно самим зібратися в своєму колі та зробити загальні правила: сітки, ящики «бананки» – це минуле сторіччя. Ви є тими, хто задає тон для пакування. Хаотичної торгівлі не буде, ми прямуємо в Європу», – прокоментував Олександр Паливода, Директор департаменту агропромислового розвитку Херсонської облдержадміністрації.

Форум відвідали представники канадської делегації від Проекту UHBDP. Практичною частиною заходу стали прямі перемовини в форматі В2В. Кожен учасник мав можливість переговорити з будь-яким представником закупівельників, отримати інформацію про вимоги та презентувати власне господарство. В результаті форуму були досягнуті певні фінансові домовленості.

«Великі Копані – чудовий край. Ми охоче надали місце всім, хто хотів прийняти участь у цьому форумі, для того, щоб хоч трішечки вирішити проблему, яка є на сьогоднішній день – це збут продукції, за рахунок якої і проживає наша громада. Я дуже задоволена, адже багато цікавого, корисного взяли з цього форуму. Наша адміністрація вже сьогодні зібралася і обговорила стратегію та заходи, які вже можна впровадити у себе в ОТГ на користь нашим мешканцям. Вдячна організаторам заходу – ГО «Земля Таврії”,- повідомила Валентина Костенко, голова Великокопанівської об’єднаної територіальної громади.

Форум було організований за підтримки Проекту UHBDP, ГО «Земля Таврії» та Великокопанівської ОТГ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *