Євгенія Вірліч, херсонська громадська активістка, зробила аналітику діяльності КП «Херсонелектротранс», що пов’язано з інформацією про підвищення ціни на проїзд у цьому виді громадського транспорту. «Український Південь» також нагадує, що цього року фінансування «Херсонелектротрансу» збільшено більш ніж втричі, у порівнянні з минулим роком. Про своє бачення доцільності такого кроку, вона розповіла у Фейсбуці:
– Заради такого я навіть підвелась після двох безсонних ночей і намагаюсь увімкнутись в аналітику бюджету, з якої не вимикалась особливо.
На сторінці “МОСТ” з’явилось повідомлення, що з січня КП “Електротранс” може підняти вартість проїзду до 2 грн. У мене питань – вагон і маленький візочок. Візочок вже можу надати:
- Чого це раптом підвищувати?
- Робітники Електротрансу отримують зарплату з бюджету (скрін з порталу Є-дата додається). Частково чи повністю – питання до в.о. керівника і профільного управління. Якщо має місце компенсація за пільговий проїзд (пільговики – основна цільова аудиторія Електротрансу), то вона розраховується у відповідності до визначеного коефіцієнту – із підняттям мінімальної зарплатні він також піднімається. Отже, справа не в мінімалці. Принаймні це не зазначено. На скріні також видно, що заборгованості за податками немає. Тут вже стає цікаво.
- Я недарма згадала про питання до профільного управління. Буквально сьогодні отримала відповіді на інформаційні запити стосовно діяльності Електротрансу. Я здогадувалась, що відповіді будуть цікавими, але щоб настільки! Виявляється профільне управління не володіє інформацією щодо розрахунків на придбання тролейбусів, середньооблікової чисельності працівників і навіть обсягів фінансування з 2014 – 2016 рр. підприємства-розпорядника бюджетних коштів, яке фактично йому підпорядковано. Бінго! І так не лише з Електротрансом: я іще запитувала про КП Дорожник. Так само зазначили, що інформацією профільне управління не володіє – направили до відповідних КП.
Знаєте, важко уявити, ЯК таке може бути, але я мало чому дивуюсь крайнім часом. Краще не зачаровуватись людьми, аби потім не розчаровуватись. Електротранс і Дорожник – це підприємства, які отримали протягом 2014 – 2016 рр. доволі значні кошти з бюджету міста – бюджету, який ми з вами наповнюємо. Отже, маємо знати і обсяги, і джерела, і суми. Для того, аби знущатись з громади, знаходяться і час, і натхнення у пана Устінова та очільниці його профільного управління. Для збору і надання інформації, яка має бути відкритою, – ні. Принаймні це добре видно з подій крайніх днів та викладеної інформації.
Схожі публікації:
- «Новые» б\у троллейбусы заедут в Херсон только в конце года
- В приобретении новых троллейбусов, поставщики предлагают определённый процент “отката”, чтобы выиграть тендер, – Руслан Ткаченко
- Чи міський голова Херсона дотримається свого слова?
- Главные новости юга Украины 24 октября 2016 года. Херсон – Одесса – Николаев – Запорожье
- Депутат міськради Херсона, екс-регіонал Устинов в методах роботи використовує схеми Костяка-Януковича