Управління культури Херсонської міської ради за підтримки громадської ініціативи “Брендінг Херсонської області” оголошує конкурс на створення єдиного територіального бренду Херсона та Херсонської області.
Для популяризації та просування міста Херсона на всеукраїнському та міжнародному рівнях бажаним інструментом виступає ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНД. Сучасний інструментарій брендінгу дозволяє узагальнити та зробити більш ефективними всі рекламні та промоційні комунікації, спрямовані як на потенційних туристів та інвесторів, так і на мешканців міста.
Просування територіального бренду сприяє вирішенню наступних мікро- та макроекономічних завдань:
· створення привабливого туристичного продукту;
· формування інвестиційної привабливості території;
· підвищення конкурентоспроможності продукції місцевих виробників на національному та міжнародному ринках;
· зростання доходів і податкових надходжень, пов’язаних із туризмом (HoReCa, транспорт, сфера послуг, виготовлення і продаж сувенірів, розвиток ринку нерухомості);
· збільшення доходів від експорту, полегшення виходу на зовнішні ринки за рахунок популярності території, націнка за бренд території;
· формування попиту на місцеву продукцію;
· поліпшення якості життя за рахунок інвестицій в інфраструктуру;
· залучення людських ресурсів та / або зменшення відтоку населення в інші регіони;
· зняття внутрішньої соціальної напруженості, гордість за свою територію.
До 5 листопада включно, ми чекаємо на проектні пропозиції. Пропозиція повинна включати:
1. Концепцію бренда Херсона та Херсонської області (опис).
Яким Ви бачите бренд міста, та як саме Ваш варіант бренду допоможе донести це бачення до бажаних цільових груп (мешканці, туристи, інвестори). Яким чином, на Вашу думку, повинні взаємодіяти Ваш варіант бренду з існуючим брендом області.
2. Атрибути бренду: логотип та слоган (українською та англійською мовами).
Логотип може бути наданий в будь-якому графічному форматі, але повинен містити версії для використання в Інтернет та в поліграфії, в кольоровому та чорно-білому виконанні. Варіанти не повинні порушувати прав інтелектуальної власності інших осіб.
3. Приклади використання атрибутів бренду у промоційній продукції (папка, ручка, пакет, блокнот, виставкова експозиція, футболка, оформлення транспорту).
Пропозиції можуть надавати будь-які юридичні особи або ФОП (фізичні особи підприємці), що мають можливість складання договору на виконання вищенаведених послуг (працюють у галузях згідно з КВЕД 73.11 – рекламні агентства, 74.10 – Спеціалізована діяльність із дизайну).
Проектні ідеї, що містять у собі вищезгадані позиції будуть опубліковані на сайтах: city.kherson.ua, go.kherson.ua, brand.ks.ua, та для їх розгляду буде сформовано незалежне Журі з фахівців в галузях дизайну, реклами та маркетингу, з представниками сфери туризму тощо. Також буде запропоноване публічне обговорення варіантів у соціальній мережі.
Власники кращої, на думку журі, пропозиції отримають право на складання договору по розробці брендбуку, з фінансуванням 50000 грн. з коштів міського бюджету.
Оголошення підсумків розгляду пропозицій відбудеться до 17 листопада 2016 року.
Пропозиції надсилати на електронну адресу управління культури Херсонської міської ради up_kult@ukr.net. Телефон для довідок 32 17 18.
Схожі публікації:
- Розвиток інфраструктури, культури, спорту та туризму: яким запам’ятався рік мешканцям Херсонщини (відео)
- У бюджеті Херсона передбачено 800 тисяч грн. для безкоштовного лікування катаракти у херсонців, – Алла Малицька (відео)
- Капітальний ремонт стадіону та реставрація шкіл: на Херсонщині визначають пріоритетність проєктів розвитку
- На Херсонщині представили результати “Великого будівництва” за 2021 рік
- З квітня 2022 року антибіотики відпускатимуть лише за наявності у пацієнта е-рецепта, – МОЗ