04 квітня Херсонська міська рада набула повноважень щодо здійснення реєстрації місця проживання херсонців.
Відповідно, послуги прописки/виписки відтепер надаватиме новостворений відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб міськради.
“Для херсонців змінилося лише одне – тепер аби прописатися чи виписатися необхідно приходити до Центру надання адмінпослуг, а не до управління Державної міграційної служби в області”, – говорить в.о. заступника міського голови Віктор Іванушкін.
Віктор Іванушкін наголошує, що процедура прописки чи виписки у зв’язку зі зміною місця надання таких послуг не є обов’язковою для всіх херсонців.
Певні труднощі викликало те, зазначає в.о. заступника міського голови, що між передачею повноважень міськраді та прийняттям нею їх не було перехідного періоду.
“Це дещо ускладнює роботу працівників новоствореного відділу, адже на руках у них ще немає баз даних від управління Державної міграційної служби в області та від установ, щоїх вели”, – звертає увагу Віктор Іванушкін.
Наразі продовжується процедура прийняття-передачі картотек від відповідних установ
Але робота все одно ведеться -документи усіх херсонців приймаються та опрацьовуються. За минулий тиждень до відділу реєстрації міськради за подібними послугами звернулося близько 170 мешканців міста.
Схожі публікації:
- В Запорожской области семья попала на больничную койку, поев суши
- Запорожцев, проживающих не по месту прописки будут штрафовать
- Новокаховчанам розповіли, як зняти з реєстрації людину, що тривалий час не живе за місцем «прописки»
- Херсонцы представили разработки на крупнейшей мировой выставке инновационных технологий в Лас-Вегасе
- Американець за 4 години виготовив і встановив протез херсонцю, який втратив ногу