Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області нагадує, що у зв’язку з продовженням карантину збережено обмеження щодо доступу відвідувачів до приміщень сервісних центрів.
Звертаємо увагу жителів області, що усні консультації в сервісних центрах до завершення карантину не надаються, їх можна отримати в дистанційному режимі за номерами “гарячих” телефонних ліній, які доступні за посиланням https://www.pfu.gov.ua/ks/
Крім цього, для отримання відповідей на нагальні питання можна скористатися відповідною формою на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, електронною поштою, Skype-зв’язком.
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Як на Херсонщині швидко отримати довідку від Пенсійного фонду під час карантину
- У Бериславському медколеджі через карантин навчання відбуватиметься дистанційно
- Попри карантин, у Великокопанівській ОТГ педагоги продовжують працювати
- Карантинні заходи у Великолепетиському районі
- Діяльність підприємців тимчасово зупиняється на території Великокопанівської громади