Центр обслуговування платників Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі поновив роботу в умовах дії правового режиму воєнного стану в обмеженому режимі.
Наразі в ЦОП можна отримати консультаційну та інформаційну підтримку щодо ліцензування торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами й обігу пального, оподаткування фізичних та юридичних осіб, а також обліку платників.
Адміністративні послуги, пов’язані з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний номер), прийманням звітності та кореспонденції, тимчасово недоступні.
Графік роботи: з понеділка по п’ятницю – з 9:00 до 15:00.
Під час повітряної тривоги або у випадках відключення світла обслуговування відвідувачів ЦОП припиняється, тому просимо перед відвідуванням, заздалегідь телефонувати за номером «гарячої лінії»: 0953228412.
Схожі публікації:
- У Херсоні та Миколаєві ЦОП праціватимуть у вихідні
- Центр обслуговування платників податків Херсонщини відновлює надання консультаційних послуг
- Херсонці можуть отримати реєстраційний номер у будь-якому ЦОП
- Розпочав роботу Центр обслуговування платників Херсонщини
- У Херсонському ЦОП поновлено видачу реєстраційних номерів