Холдинг “Автопланета” організував для своїх співробітників навчання від міжнародного селебреті-агентства Didenok Team, котра розробляє креативні комунікаційні стратегії та рекламні кампанії за участю блогерів і зірок.
Протягом дискусії обговорювали тему відеоблогінгу та як його можна інтегрувати в автомобільну індустрію. Команда холдингу «Автопланета» отримала концентрацію знань, досвіду та практичних інструментів, щоб і надалі бути лідером у своїй галузі.
«Було багато цікавої та корисної інформації, особливо мені сподобалося те, що спікери ділилися досвідом ведення свого ютуб каналу та соц. мереж, давали цінні поради й відверто відповідали на питання. Я насправді надихнувся їх досвідом, і зараз розумію як можу скористатися цим у своїй роботі», – Георгій Гаркуша, керівник напрямку KIA.
Молода команда холдингу, котра щорічно поповнюється кращими студентами з проєкту «Стипендія Бош Авто Сервіс «Автопланета» постійно відвідує тренінги, як для професійного, так і особистого розвитку.
«Під час навчання весь колектив діє згуртовано, пліч-о-пліч вирішують поставлені завдання. Відповідно кожен працівник в першу чергу вчиться бути командним гравцем. Співробітники з досвідом розповідають про свій експірієнс та допомагають адаптуватися новоспеченим колегам. Ми помітили тенденцію, що після подібного навчання різко зростає ефективність всіх бізнес-процесів, підвищується конкурентоспроможність», – Дмитро Іванов, генеральний директор холдингу «Автопланета» .
Офіційна сторінка
Схожі публікації:
- Під час учорашніх обстрілів поранено 8 рятувальників, один загинув
- Внаслідок ранкового обстрілу Херсонщини загинула жінка – розпочато розслідування
- СБУ викрила високопосадовця Одеської ОВА, який вкрав понад 7 млн грн на будівництві селищних лікарень
- Вперше в історії херсонського гандболу спортсменки вибороли срібло: спортколедж продовжує працювати в умовах війни
- У Борозенському відновили 40 осель та відремонтували вікна в школі, – Прокудін