В цьому навчальному році в Таврійській школі № 7 вперше з’явились інклюзивні класи – два перших та 4-й, де учні з особливими освітніми потребами навчаються та розвиваються разом з однолітками.
Минулого тижня в закладі відбулися засідання команди психолого-педагогічного супроводу для кожної дитини. Метою засідань була спільна розробка індивідуальних програм розвитку та індивідуальних навчальних планів психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами протягом всього навчального року.
Члени команди детально проаналізували питання адаптації та модифікації освітніх програм особливих дітей, трансформацію характеру викладення навчального матеріалу.
«Жодна дитина не повинна відчувати себе іншою», – говорить правило інклюзії. А потреби і можливості дітей можуть відрізнятися. Частина учнів потребує додаткової навчальної, медичної або соціальної підтримки. Саме вони і є дітьми з особливими освітніми потребами.
Інклюзивне освітнє середовище – це середовище, де всі учні, незалежно від своїх освітніх потреб, здатні навчатися ефективніше, підвищувати свою соціальну компетентність, вдосконалювати комунікативні навички, а також відчувати себе частиною спільноти.
Усі діти є цінними й активними членами суспільства.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- В Таврійську відбулось засідання з питань захисту прав дитини
- На території Таврійської міської територіальної громади відкрилося три пришкільних табора
- У Таврійську почали роботу з підготовки до нового навчального року
- На розвиток Таврійської громади буде додатково виділено близько 300 тис грн
- У Таврійську за президентською програмою триває створення нової спортивної інфраструктури