Поліція Херсонщини повідомляє про два випадки телефонного шахрайства, внаслідок яких жителі прифронтового Херсона втратили загалом понад 45 тисяч гривень.
43-річному мешканцю Дніпровського району зателефонував нібито «працівник служби безпеки банку». Під приводом «страхування рахунку від несанкціонованого втручання» чоловік виконав вказівки шахрая. Після цього з його картки списали 42 000 гривень. Розмова обірвалася, і чоловік зрозумів, що став жертвою афери.
64-річній жінці з Центрального району також зателефонував «банківський співробітник» і попросив ввести код із SMS. Після цього її картка була заблокована, а з рахунку зникли понад 3 300 гривень.
Правоохоронці нагадують, як уникнути шахрайства:
Ніколи не повідомляйте стороннім особам ПІН-код, CVV-код або коди з SMS-повідомлень. Не довіряйте дзвінкам, навіть якщо на екрані телефону вказано знайому назву банку — шахраї можуть підробити номер. У разі підозри одразу завершіть розмову і самостійно зателефонуйте на офіційний номер банку. Регулярно перевіряйте рахунки через офіційний додаток чи банкомат. У разі виявлення шахрайства негайно звертайтесь до поліції та інформуйте банк.
Справжні працівники банку ніколи не просять передати персональні дані телефоном або ввести коди для «захисту рахунку».
Дивіться відео на ютуб-каналі інформаційного видання “Український південь”:
Схожі публікації:
- Поліція Херсонщини фіксує чергові злочини окупантів проти мирного населення: постраждалb мирні жителі (відео)
- У Херсоні затримано співробітницю пенсійного фонду: очолювала відділ соцполітики в окупаційній адміністрації
- Російська армія атакувала ракетою Велику Олександрівку на Бериславщині: є постраждала
- Із держбюджету виділять кошти місцевим громадам для придбання житла ветеранам: хто отримає
- Херсонців просять передати показники лічильників до 3 червня, – Херсонобленерго
















