Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

У херсонців виникла проблема з передачею показників лічильника за комунальні послуги

Багато херсонців давно користується послугою – внесення показників лічильника через особисті кабінети. Але, на жаль, не працюють з вечора 30.04 сайти Херсонгазу та ХОЕК, де можна особисто внести ці дані.

Чому не працють ці сайти не відомо, можливо через обмеження доступу до них самими власниками компаній, або є інша причина. Не працють і телефон укртелекому, за зазвичай за якими херсонці дзвонять чи вносять показники.

Альтернативними джерелами передачі даних залишається електронна пошта, чат-боти в телеграмі та вайбері та колцентри мобільного зв’язку, але вони переповнені дзвінками городян. Бо частково мобільний зв’язок у Херсоні відновився лише зранку 3 травня. А саме цього завершується передача показників лічильника за світла. Працює без збоїв сайт Херсонміськводоканалу.

Сподіватимемося, що херсонці скористаються альтернативними джерелами передачі інформації.

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН