Багато херсонців давно користується послугою – внесення показників лічильника через особисті кабінети. Але, на жаль, не працюють з вечора 30.04 сайти Херсонгазу та ХОЕК, де можна особисто внести ці дані.
Чому не працють ці сайти не відомо, можливо через обмеження доступу до них самими власниками компаній, або є інша причина. Не працють і телефон укртелекому, за зазвичай за якими херсонці дзвонять чи вносять показники.
Альтернативними джерелами передачі даних залишається електронна пошта, чат-боти в телеграмі та вайбері та колцентри мобільного зв’язку, але вони переповнені дзвінками городян. Бо частково мобільний зв’язок у Херсоні відновився лише зранку 3 травня. А саме цього завершується передача показників лічильника за світла. Працює без збоїв сайт Херсонміськводоканалу.
Сподіватимемося, що херсонці скористаються альтернативними джерелами передачі інформації.
Схожі публікації:
- Росіяни намагаються примусити мешканців Херсонської області платити за комунальні послуги
- Федерація шахів Херсонщини провела онлайн турнір
- Внаслідок ранкового обстрілу Херсонщини загинула жінка – розпочато розслідування
- Вперше в історії херсонського гандболу спортсменки вибороли срібло: спортколедж продовжує працювати в умовах війни
- Українка з Херсону викладає іноземцям мову в Оксфордському університеті