Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Українці продовжуватимуть отримувати допомогу по безробіттю попри воєнний стан

Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою визначив порядок реєстрації безробітних, нарахування та виплату допомоги по безробіттю під час війни.

Відтак громадяни можуть скласти заяву про надання статусу безробітного, призначення допомоги чи припинення реєстрації за допомогою порталу або мобільного додатку “Дія” та електронних сервісів Державної служби зайнятості.

«Війна призвела до закриття низки підприємств та зупинки роботи бізнесів. Це спровокувало хвилю безробіття, яка посилилася масовим переміщенням людей в західні регіони держави. Тому одне з пріоритетних завдань – забезпечення роботою усіх, хто хоче працювати. Для цього центри зайнятості в тилу переведенні в режим посиленої роботи, аби мати змогу опрацювати звернення людей та запропонувати їм прийнятні варіанти працевлаштування, яких потребує держава в час війни. Допомога по безробіттю буде виплачуватися після реєстрації через портал або додаток “Дія” чи електронні сервіси служби зайнятості. Це значно спростить процедуру й дозволить охопити державною підтримкою якнайбільше безробітних українців»,зазначив заступник міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра.

Щоб подати заяву на призначення виплат через «Дію» потрібно:

  • зробити електронний підпис;
  • зареєструватись чи авторизуватись у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису;
  • перевірити коректність особистих даних у профілі користувача;
  • заповнити заяву, відповідаючи питання в анкеті;
  • вибрати зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування;
  • ввести номер соціального рахунку та обрати періодичність отримання виплат; якщо немає соціального рахунку, то його потрібно відкрити протягом десяти днів після призначення виплат та надіслати його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву;
  • завантажити необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту тощо;
  • перевірити сформовані заяви та підписати їх електронним підписом.

Українці гарантовано отримають виплати по безробіттю. У областях, де центри зайнятості не можуть забезпечити фінансування допомоги, перерахування коштів буде здійснюватись АТ “Ощадбанк” на банківський рахунок заявника або шляхом переказу через міжнародну платіжну систему “MY TRANSFER”.

Постанова Уряду також передбачає припинення реєстрації безробітного в центрі зайнятості в разі його відмови від виконання суспільно-корисних робіт. Тож не працевлаштовані українці, які отримують державну допомогу, зобов’язані брати участь у таких роботах на вимогу військового командування або органів місцевого самоврядування.

Нагадаємо: Термін дії електронного підпису під час воєнного стану подовжено

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН