На сесії міськради підтримали внесення змін до Міської програми розвитку електротранспорту в м.Херсоні на 2018-2032 роки, затвердженої рішенням міської ради від 22.12.2017 № 1109 (зі змінами), — повідомляє інформаційне видання «Український Південь» з посиланням на сайт Херсонської міської ради. У повідомленні йдеться про наступне:
«Серед заходів з будівництва та реконструкції тролейбусних ліній у Програмі передбачається капітальний ремонт контактної тролейбусної мережі та тягових підстанцій господарським способом із придбанням матеріалів та обладнання, в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи для капітального ремонту ділянки контактної тролейбусної мережі по вул. Стрітенській, просп. Ушакова із заміною 75 електричних опор, вул. Іллюші Кулика, вул. Полтавська, просп. Ушакова–вул. Перекопська із заміною 39 електричних опор.
Для безпеки мешканців міста, а також з метою унеможливлення виникнення аварійних ситуацій на тролейбусній контактній мережі необхідно внести зміни до Міської програми розвитку електротранспорту у м. Херсоні на 2018-2032 роки, передбачивши на 2022 рік кошти на придбання тролейбусних та автомобільних шин у сумі 1660,7 тис.грн.
Для забезпечення стабільної роботи підприємства, недопущення появи заборгованості з виплати заробітної плати, оплати електричної енергії, з урахуванням компенсації збиткових годин роботи тролейбусів, необхідно передбачити на 2022 рік фінансування підприємства на оплату електричної енергії в сумі 29 796 тис. грн, на заробітну плату із нарахуванням у сумі 61 780,0 тис. грн., на оплату Банку ЄБРР комісійних за зобов’язання відповідно до кредитного договору, в тому числі штрафи та пені у сумі 1 073,1 тис.грн та на оплату Банку ЄБРР процентів за наданий кредит відповідно до кредитного договору у сумі 8 414,3 тис.грн.
Разом з тим, згідно з пунктом 3.04 «Комісійні, комісії та збори» (а, b) Кредитного договору від 29.10.2019 № 50703, позичальник (підприємство) має сплатити ЄБРР комісійні за зобов’язання за ставкою 0,6% річних на ту частину кредиту, яка час від часу залишається невиплаченою Банку. Так, станом на 15 жовтня 2021 року ЄБРР виставлено рахунок на сплату комісії за резервування, враховуючи штрафи та пені за прострочення оплати, в сумі 105565,63 евро (3167,0 тис. грн.).
З метою реалізації проєкту, крім іншого, в бюджеті Херсонської міської територіальної громади на 2021 рік необхідно передбачити кошти для фінансової підтримки для оплати комісії за резервування, враховуючи штрафи та пені в сумі 3167,0 тис. грн. за умовами позики».
Схожі публікації:
- У Херсоні відновили автобусні перевезення на дачі
- Херсонський університет запустив власний транспорт для перевезення працівників
- Міський голова Херсона висловив принципову позицію щодо вантажівок, що руйнують дороги
- В Україні використовуватимуть інтелектуальну транспортну систему Weigh-In-Motion
- Другий новий тролейбус з’явився в Херсоні