7 жовтня у приміщенні кінотеатру «Україна», для посадових осіб Генічеської міської ради відбулося навчання з питань організації діловодства на якому йшлося про вимоги до якості підготовки документів, ведення документації та організації діловодства загалом.
Навчання організували та провели: керуючий справами Генічеської міської ради Денис Кручков, секретар Генічеської міської ради Олена Пікуль та начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю Надія Прийма.
Під час навчання присутніх ознайомлено із нормативно-правовою базою з питань діловодства, розглянуто основні моменти підготовки проектів рішень виконавчого комітету та рішень сесій міської ради.
Також було акцентовано увагу на необхідності дотримання строків виконання документів та попереджено про персональну відповідальність кожного при оформленні документів та наданні відповідей.
Схожі публікації:
- Таврійську громаду прикрасили синьо-жовтими стрічками
- Нові технології російської армії: у середмісті Херсона з’явилися дерев’яні “їжаки”
- Тварини у “Казковій діброві” у Новій Каховці залишились без засобів виживання: як допомогти
- Під час війни Херсонщина втрачає гектари лісу: на їх відновлення потрібні мільйони і роки
- Російські військові відбирають у населення мобільні телефони через підозри у викритті їх позицій