Роботи на флагмані програми «Велике будівництво» йдуть рекордними темпами у цілодобовому режимі. 28 липня плавкран «Захарій» встановив останню секцію прогонової будови верхової сторони споруди № 10.
Як зазначив заступник начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Горбань, нарешті можна розпочати опускання секцій вантового мосту. Ця робота доволі складна. Працювати будуть з гідравлічними домкратами, а опускання відбуватиметься по 50 міліметрів з кожного боку. Цю роботу постійно контролюватимуть.
Після опускання секцій до визначених проєктом точок, їх зварять, заведуть ванти і потім лише опускатимуть всі разом на опорні частини.
Разом з цим, тривають роботи на інших ділянках верхової частини: на споруді № 6, заїзді до верхової споруди № 10 і на спорудах № 9, № 11, № 13 та № 14. У планах – завершити всі роботи цього року та відкрити автомобільний рух. Тому паралельно будівельники облаштовують з’їзд з мосту на Прибережну автомагістраль.
Після запуску руху по верховій частині, планують одразу розпочати будівельні роботи на низовій. Наразі у Кривій бухті триває збирання секцій та тимчасових споруд цієї частини мосту.
Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ЗОДА
Схожі публікації:
- Будівництво мостів через Дніпро у Запоріжжі: чому не варто сподіватися на швидкі зрушення
- У Запоріжжі розпочали монтаж низової частини вантового мосту
- У Запорізькій області балковий міст через Дніпро обіцяють відкрити цього року
- Запорізькі мости планують добудувати вже цього року
- Будівництво мостів в Запоріжжі планують повністю завершити до серпня 2022 року