За І півріччя 2021 року до Управління захисту споживачів надійшло 268 скарг від споживачів. Про це стало відомо під час колегії відомства, – передає “Український Південь“.
В результаті розгляду звернень громадян за звітний період споживачам повернуто за придбані неякісні товари та послуги 208,729 тис. грн. В тому числі у сфері торгівлі непродовольчими товарами – 180,690 тис. грн., а у сфері надання послуг 28,039 тис.грн.
Схожі публікації:
- Під час учорашніх обстрілів поранено 8 рятувальників, один загинув
- Внаслідок ранкового обстрілу Херсонщини загинула жінка – розпочато розслідування
- СБУ викрила високопосадовця Одеської ОВА, який вкрав понад 7 млн грн на будівництві селищних лікарень
- Вперше в історії херсонського гандболу спортсменки вибороли срібло: спортколедж продовжує працювати в умовах війни
- У Борозенському відновили 40 осель та відремонтували вікна в школі, – Прокудін