Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

У Херсоні управління аудиту та контролю запобігло зайвому витрачанню 2,5 млн грн бюджетних коштів

Управління аудиту і контролю проводить аналіз ефективності використання майна, фінансових ресурсів, інших активів комунальними підприємствами міста та виконавчими органами, надає рекомендацій, проводить моніторинг використання цих ресурсів, здійснює інші функції, направлені на забезпечення ефективного використання бюджетних коштів.

Про результати одного із напрямків діяльності управління – контролю за витратами міського бюджету, розповіла заступник міського голови, що координує роботу управління, Оксана Рукавішнікова.

За розпорядженням міського голови, управління аудиту та контролю займається моніторингом очікуваної вартості закупівель, що проводяться виконавчими органами та комунальними підприємствами міста. Це розпорядження під номером 220 «Про заходи з підвищення ефективності використання коштів» Ігор Колихаєв підписав 16 червня поточного року. Якщо приводити найбільш резонансні приклади роботи управління, варто зауважити про зменшену вартість із закупівель, наприклад, лікарні ім. Карабелеша – закупівля витратних матеріалів для проведення гемодіалізу очікуваною вартістю 3750,00 тис. грн.

Фахівці управління аудиту та контролю встановили, що у порівнянні з цінами укладених договорів у травні-червні на постачання зазначених витратних матеріалів оприлюднених у Prozorro, поточні ціни завищені. Після доопрацювання очікувана вартість витратних матеріалів склала 2924,1 тис. грн, що на 825,9 тис. грн менше, ніж до проведеного управлінням аналізу.

Інший приклад стосується управління культури: там була заявлена очікувана вартість проведення п’яти свят на суму 446 тис. грн, після проведення аналізу цін на послуги встановили завищення вартості на 16,5 тис. грн. Після виправлення зауважень в управлінні культури надали оновлену очікувану вартість – 378,5 тис. грн, і це на 67,5 тис. грн менше попередньої.

Або ситуація із закупівлею послуг для встановлення пожежної сигналізації в антонівській школі №18: освітяни надали проєктно-кошторисну документацію для встановлення пожежної сигналізації загальною вартістю 863,6 тис. грн. Управління аудиту та фінансів зекономило 345,4 тис. грн бюджетних коштів, тому що у результаті очікувану вартість погодили на суму 518,2 тис. грн.

І наостанок – в управлінні освіти надали матеріали стосовно проведення капітальних ремонтів у п’яти навчальних закладах (3 у харчоблоках, 1 – подвір’я, 1 – огорожі) на загальну суму 4309,77 тис. грн. Після проведення аналізу кошторисів наші фахівці встановили завищення вартості матеріалів та робіт на суму 737, 9 тис. грн. Направили листи зауваження для зменшення очікуваної вартості.

Фахівці управління аудиту та контролю запобігли зайвому витрачанню 2,5 млн грн бюджетних коштів із 22,6 млн грн очікуваної вартості закупівель. Опрацювали 37 запитів, 9 з яких, на суму 6 млн грн, повернули на доопрацювання зауважень аудиту. І це лише за неповний місяць маємо такі приголомшливі результати!

Херсонська міськрада

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН