В Херсонській міській раді відбулася пресконференція «Актуальний стан справ у дорожньо-транспортній сфері». Спікер — виконуючий обов’язки заступника міського голови Юрій Стельмашенко.
«Тема доріг є дуже складною та болючою. Я працюю протягом 4 місяців. У спадок ми отримали господарство у стадії реформування, адже міською радою було прийняте рішення стосовно ліквідації управління транспорту і доріг та входження цього управління до складу Департаменту міського господарства. Протягом цього часу ми не мали права проводити тендерні процедури, допоки не зареєстрували нову юридичну особу. Майже два місяці ми втратили. Тому виконували хоча б ямкові роботи, знаходили можливості працювати у рамках дії раніше укладених договорів. Після того, як юридична особа Департаменту міського господарства була зареєстрована, ми почали процедуру оголошення торгів. Наразі в місті заплановано для поточного ремонту 45 доріг, для капітального — близько 15», — розповів Юрій Стельмашенко та продемонстрував ці об’єкти на карті.
Виконуючий обов’язки заступника міського голови зазначив, що департамент уклав 19 договорів на проведення робіт з поточного ремонту: «Роботи проводитимуться по вулицям 295-ої Херсонської стрілецької дивізії, Стрітенській, Полтавській, Тираспільській, Московській, Гагаріна, Шенгелія, Івана Богуна, Ладичука, Адмірала Сенявіна, Некрасова, Дружби, Чорноморській, Кости Хетагурова, Ілюші Кулика, проспекту 200-річчя Херсона».
Також на черзі торги на проведення робіт по площі Дубинди, вулицям Мостовій, Воронцовській, Кільцевій, Потьомкінській, Миколаївському шосе, 49-й гвардійській дивізії, Перекопській, Сагайдачного, Карпенка-Карого, Запорізькій, Комкова, Марії Фортус, Пилипа Орлика, проспекту Ушакова. В стадії дефектування — провулок Козацький, вулиці Херсонська, Поповича, Суднобудівельників, Некрасова, гетьмана Сагайдачного, Рішельєвська, Молодіжна, Преображенська, Пугачова.
Юрій Стельмашенко назвав критерії відбору доріг, на яких відбуватиметься ремонт: «Це дороги, якими рухається громадський транспорт і шляхи з великим магістральним навантаженням. Таким було завдання від міського голови. Нашими фахівцями вже проведено великий обсяг робіт: по вулицям Московській, 40 років Жовтневої революції, Університетській. Цього тижня плануємо роботи по вулицям Ілюші Кулика, Некрасова та проспекту 200-річчя Херсона. Часу, на жаль, обмаль, тому працюватимуть одночасно 6 бригад. Це дасть можливість до кінця літа виконати поточний ремонт». Для проведення капітального ремонту потрібен проєкт, адже робота виконується за певною технологією. Треба бути дуже обережними, аби не зачепити мережу комунікацій, яка у нас дуже зношена.
«Цієї зими «Міськводоканал» зробив більш як 500 розриттів асфальту для усунення аварій на мережах. Це дуже погано, адже коли порушується структура асфальту, відновити його якісно дуже складно. Зараз є 6 об’єктів з готовими проєктами та їх експертизами: вулиці Ватутіна, генерала Видригана, ревізійна камера зливових каналізацій на вулиці Колодязній, перехрестя проспекту Ушакова та вулиці Перекопської, вулиці Театральна, Молодіжна, Тираспільська, Воронцовська. У стадії розробки проєкту Залізничний переїзд, площі Корабельна, Білозерська, Дубинди, Ганнібала, В’ячеслава Чорновола та вулиця Українська. Саме на ремонті зазначених ділянок наполягає міський голова. За його словами, ми повинні зробити так звані «точки росту» — відновити площі з найактивнішим рухом транспорту. Після цього ми «променями» будемо продовжувати роботи по магістральним вулицям», — прокоментував Юрій Стельмашенко.
За його словами, до нас приєдналися нові території, тому ми намагаємося приділяти їм рівноцінну увагу. Центральні вулиці цього року будуть відновлені, інші проєкти будуть розглядатися. У Херсоні 800 км доріг, близько 550 км до нас приєдналося. «Якщо брати грубу математику, то якісний капітальний ремонт 1 км доріг обійдеться у 8 млн грн. Таким чином, вартість капітального ремонту доріг у Херсоні обійдеться у 11 млрд грн. Тим часом у бюджеті для ремонту доріг закладено 58 млн грн., а це всього 0,5% від необхідної суми», — такою сумною є мова цифр.
Маршрутна мережа буде змінюватися з залученням громадської думки, профільного Херсонського національного технічного університету, мобільних операторів та з вивченням нових «точок росту». «Такі зміни необхідні, адже у нас змінилася архітектура міста, з’явилися нові об’єкти та зникли деякі промислові підприємства. Все це буде вивчено та презентовано нову маршрутну мережу. Плануємо це на кінець літа», — наголосив Юрій Стельмашенко.
Марина Азізова
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- “Не показуйтесь на очі нікому”: військовий розповів, що херсонцям треба зробити перед деокупацією
- СБУ ідентифікувала помічницю російських спецслужб в окупованому Херсоні
- Обласна бібліотека у Херсоні потрапила під ворожий обстріл: відкрито збір на відновлення будівлі
- Пів сотні ноутбуків отримали педагоги Милівської громади для проведення уроків
- Російські обстріли Херсонської області: в МВС уточнили кількість постраждалих