Протягом січня – лютого 2021 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 200 звернень від громадян, що на 46 або 30 % більше ніж в аналогічному періоді минулого року (151).
В поточному році, як і в минулому та позаминулому роках найчастіше громадяни порушували у своїх зверненнях питання щодо захисту своїх прав під час отримання житлово-комунальних послуг, обслуговування в закладах торгівлі, інтернет-послуг, придбанні техніки та інших промислових товарів. Таких звернень надійшло 137 або 68,5% від загальної кількості.
На другому місці за актуальністю є звернення щодо санітарного та епідеміологічного благополуччя населення. Упродовж двох місяців з вказаної тематики надійшло 27 звернень (13,5 %). Зокрема заявники скаржилися на порушення карантинних вимог та санітарних правил.
24 звернення (12%) надійшло стосовно недотримання суб’єктами господарювання вимог обігу харчових продуктів, порушення власниками тварин правил до їх утримання, 6 – щодо формування та застосування цін на житлово-комунальні послуги та продукти харчування, 6 – з інших питань.
За результатами здійснених заходів в ході розгляду звернень, споживачам повернуто майже 62,0 тис. грн. за неякісні або не надані житлово-комунальні послуги, побутову техніку, взуття та придбані авіаквитки.
Із загальної кількості звернень – 118 (59 %) надійшло поштою, 65 -через державну установу «Урядовий контактний центр» та «гарячу лінію» Держпродспоживслужби, 17 – засобами електронного зв’язку.
ГУ Держпродспожтвслужби у Запорізькій області
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- На Запоріжжі вилучили з продажу понад тонну кавунів з нітратами
- Запоріжцям повертають кошти за неякісні товари та послуги
- На Запоріжжі Держпродспоживслужба допомогла споживачам повернути майже 200 тис. гривень за неякісну продукцію
- У Запорізькій області продовжують фіксувати порушення карантину
- Призначено нового керівника Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області