Свою позицію Миколаївський міський голова виклав на фейсбуці:
– Щодо придбання містом нових комунальних автобусів
Сьогодні мене запитали про етичність купівлі для Миколаєва автобусів у МАЗу. Йдеться, зокрема, про 50 автобусів, які Миколаїв має намір закупити в рамках співпраці з Європейським інвестиційним банком.
Давайте відкинемо емоції та розберемося у ситуації.
Є світова практика, яка визначає процедуру проведення торгів з вибору постачальника. Як правило, вони проходять на майданчиках європейських банківських організацій.
Міжнародні фінансові організації діють за своїми окремими процедурами.
У цьому процесі міська рада є «третьою стороною» і визначає лише технічні умови, згідно з якими можна придбати транспорт. Тобто ми не можемо обирати самостійно країну-виробника. Інакше, як мінімум, ризикуємо отримати оскарження від Антимонопольного комітету України.
Відповідно до умов конкурсу всі компанії, які беруть в ньому участь, мають бути сертифіковані в Україні. Ми не можемо знати наперед, яка країна буде переможцем. Це стане відомо після розкриття остаточних тендерних пропозицій Європейським інвестиційним банком.
Хочу підкреслити: патріотичність тих чи інших автобусів не є визначальним фактором. Переможцем стане виробник, який подасть найвигіднішу пропозицію та буде відповідати усім технічним вимогам.
Я розумію занепокоєння окремих громадян щодо доцільності цього питання. Але є законодавство, якого місто повинно неухильно дотримуватися.
А в разі скасування тендеру ми ризикуємо змарнувати роки зусиль, спрямованих на покращення пасажирських перевезень у Миколаєві.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Город Николаев начал переговоры с Европейским инвестиционным банком о покупке автобусов
- «Миколаїв став рідним домом для представників багатьох національностей», – Олександр Сєнкевич привітав грузинську громаду з річницею незалежності Грузії
- Сенкевич запропонував заробляти на логотипі Миколаєва
- Для миколаївської КДЮСШ «Україна» придбали сучасні трампліни
- Миколаїв може отримати перші з 50 автобусів та 60 тролейбусів у 2020 році
Один коментар
треба брати автобуси одного виробника, а не набирати різні марки, а потім плакати в рукав про “ганебну” експлуатацію та ремонт і шукати виправдання для наших людей. коли вже научаться проводити нормальні “тендери”?