Заскочити в останній вагон поїзда, що вже відходить. Саме так можна охарактеризувати ну майже екстремальний процес прийняття програми розвитку міжнародного аеропорту Херсона на 2021-2023 роки. Донедавна вона була складовою програми соціально-економічного та культурного розвитку краю, і трудовий колектив летовища це повністю влаштовувало. Однак уже колишнє керівництво Херсонської облдержадміністрації з доброго дива заповзялося виокремити її, хоча ніхто про це не просив, і об’єктивних підстав для цього не було.
Документ представили на сесію облради наприкінці 2020 року, і в постійних депутатських комісіях його попередньо навіть не обговорювали – не встигли. Але іншого виходу й не було: якби програму не прийняли, держава та «Украерорух» не мали б правових підстав фінансувати реконструкцію злітно-посадкової смуги та придбання й встановлення нової світлосигнальної системи. Тому після ознайомлення з результатами роботи чиновників депутати облради їх затвердили переважною більшістю голосів. Чим у комунальному підприємстві «Херсонські авіалінії» дуже задоволені.
— Окрім фінансування реконструкції злітно-посадкової смуги, після якого аеропорт зможе приймати важкі пасажирські лайнери та вантажні літаки, програма передбачає придбання значної кількості дуже потрібної техніки. Це і пожежний автомобіль, і рухомий трап. Ще в планах – реконструкція сховища паливно-мастильних матеріалів. Звичайно, все залежить від того, коли та на які потреби з бюджету виділять кошти. А з ними зараз непросто,- погоджується директор КП «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук.
Програму розвитку аеропорту на 2021-2023 роки планують незабаром виставити на офіційному сайті летовища. Там з нею зможуть ознайомитися всі бажаючі, та самостійно оцінити зміни, що в найближчій перспективі очікують «повітряні ворота» краю.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ. Новий день
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- Сьогодні з Херсона вилетів літак до Києва
- Триває скорочення авіарейсів з Херсона
- Аеропорт «Херсон» увійшов до Державної цільової програми розвитку аеропортів
- У рамках національної програми “Велике будівництво” триває реконструкція злітно-посадкової смуги Міжнародного аеропорту “Херсон”
- Херсонський аеропорт може втратити довготривалого міжнародного партнера