Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

З початку року Новокаховським управлінням з надання адміністративних послуг надано 9884 адміністративних послуг

Створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків та якісне обслуговування тих, хто наповнює бюджети – пріоритетні напрямки роботи Новокаховського управління Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

Саме з цією метою функціонують Центри обслуговування платників, де платники отримують  весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.

З початку року працівниками Новокаховського управління у ЦОП надано 9884 адміністративні послуги.

Послугами центрів користуються громадяни, які отримують реєстраційний номер облікової картки платника податків – так звані ідентифікаційні номери. Так, за І квартал 2020 року ЦОП Новокаховського управління надали подібних послуг 3455.

Протягом січня-березня 2020 року громадянам видано 2937 довідок про відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів; зареєстровано 127 реєстраторів розрахункових операцій та  501 книгу обліку розрахункових операцій, а також 147 розрахункових  книжок.

З метою спрощення обслуговування платників запроваджені та функціонують електронні сервіси. Фахівці Новокаховського управління, з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, пропонують використовувати можливості дистанційного зв’язку з Новокаховським управлінням ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі та максимально скоротити відвідування ЦОП, користуючись електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом.

Зокрема, через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, зокрема податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.

У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, крім зазначених вище сервісів, будуть доступні ще і такі:

– стан розрахунків з бюджетом;
– листування з органами ДПС;
– облікові дані;
– пошук інформації в реєстрах ДПС;
– подання заяв/запитів;
– подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді;
– сплата податків;
– перегляд даних СЕА ПДВ;
– інші електронні сервіси.

Також за допомогою приватної частини сервісу «Електронний кабінет платника», платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, термін подання якої  продовжено до 1 липня 2020 року.

Надаєте послуги з оренди нерухомості
– своєчасно надсилайте інформацію до контролюючого органу

Новокаховське управління ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі повідомляє, що суб’єкти господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлтори), зобов’язані надіслати інформацію про укладені за їх посередництвом цивільно – правові договори про оренду нерухомості до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації у строки, передбачені для подання податкового розрахунку,  за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13.05.2017 №497 «Про затвердження форми Інформації суб’єктів господарювання, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості (рієлторів), про укладені за їх посередництвом цивільно – правові договори (угоди)» (пп.170.1.6 п.170.1 ст.170 Податкового кодексу України).

Податковий розрахунок за базовий звітний період подається протягом
40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (пп.49.18.2 п.49.18 ст.49 Податкового кодексу України).

Офіційне працевлаштування – обов’язок роботодавця!

Новокаховське управління ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує роботодавцям, що допуск до роботи найманих працівників без оформлення з ними трудових відносин – неприпустимий.

Офіційне працевлаштування – це захист соціальних інтересів громадян, гарантування права на соціальні виплати. Зокрема, це підтверджує і ситуація із поширенням світом та Україною коронавірусної хвороби.

З метою недопущення розповсюдження коронавірусної інфекції, збереження життя, здоров’я громадян, Постановою КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу  COVID-19» з 12 березня 2020 року на всій території України введено карантин.

Відповідно, законодавством передбачено заходи, які роботодавці зобов’язані вжити у разі встановлення карантину, а саме:

  • надання працівникам щорічних основних та додаткових відпусток, інших оплачуваних відпусток, передбачених законодавством;
  • надання відпусток без збереження заробітної плати за заявою працівників;
  • встановлення працівникам неповного або скороченого робочого часу;
  • запровадження роботи змінами;
  • тимчасове запровадження дистанційної або надомної роботи;
  • введення простою;
  • продовження роботи за умови застосування засобів індивідуального та колективного захисту.

Тільки належне оформлення трудових відносин та відповідальність роботодавців, надасть можливість зберегти бізнес та втримати досвідчених фахівців.

Бериславська міська рада

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН