Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Херсонські податківці пояснили, як користуватися електронними сервісами

У зв’язку з впровадженням карантину податкова обмежила прийом платників податків. Проте Головне управління ДПС у  Херсонській області, АР Крим та м. Севастополі розмістило інформацію про Електронні сервіси для дистанційного спілкування з органами ДПС.

Державна податкова служба рекомендує використовувати електронні сервіси:
спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення “Єдине вікно подання електронної звітності” (далі – Єдине вікно);
інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).
Єдине вікно.
Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».
Електронний кабінет.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:
http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:
відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:
доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН