Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Як під час карантину в Миколаєві працюють державні установи з надання послуг

Як працюють під час карантину державні установи з надання послуг – дізнавалися кореспонденти Суспільного.

Регіональний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ. Люди створюють чергу на вулиці. До приміщення пускають по десять людей. При вході та біля кожного прийомного вікна стоять дезінфікуючі засоби. Персонал, який працює з людьми, в медичних масках. Олена Корженовська прийшла отримувати довідку про несудимість. Говорить, що ситуацію розуміє: “У зв’язку із обставинами, які склалися, ми не проти. Все правильно, міри приймаються такі, які є необхідними”.

Сервісний центр працює в штатному режимі. Люди можуть отримати всі послуги. Не можна на період карантину лише складати іспити. Начальник територіального сервісного центру №4841 Олексій Кружков говорить: “На даний час іспити не приймаються у зв’язку з тим, що відстань між курсантами, які складають іспит, менше метра. І у зв’язку з тим, що на період карантину було прийнято в головному сервісному центрі рішення, не проводити іспити, щоб не було контакту ближче метра”.

– Є послуги, які можна замовити онлайн, та не стояти в черзі. Верифікація посвідчення водія, обмін посвідчення водія, замовлення довідок про несудимість, – каже начальник територіального сервісного центру №4841 Олексій Кружков.

У чотирьох із п’яти сервісних центрів на Миколаївщині функціонує електронна черга. Речниця регіонального сервісного центру МВС Ольга Сусленко каже: “Є інфобокс, де розміщена вся інформація для громадян стосовно тих адміністративних послуг, які ми надаємо – їхня вартість, їхній порядок надання. Є планшети для оцінки якості надання послуг, але, на жаль, в обласному центрі сервісний центр не оновлений, тому ми приймаємо громадян живою чергою”.

Центр надання адміністративних послуг на Адміральській. Черги немає. Тут людей приймають за електронною чергою. Начальниця управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Олена Гурєєва каже: “Онлайн-черга. Лише за онлайн-чергою люди до нас записуються. Отримують талон на конкретний час, дату і звертаються до нас. Коли вони приходять, їх проведуть до місця прийому, де вони отримують послугу”.

Петро Винник прийшов забирати документи. Говорить, що одразу не пропускали до приміщення:

– Я два тижні тому все здав. Зараз я прийшов. Говорять: “Ні, тільки після карантину”. Так що все, знову в чергу ставати. Поки ми не постояли, не подзвонили. Чому не можна готові документи просто виносити і віддавати людям?

Ситуацію вирішили.

У штатному режимі працюють обласний та міський центри зайнятості. Співробітники в масках. Працюють із клієнтами дистанційно: телефоном або за допомогою Інтернету. Кар’єрні радники телефонують клієнтам, аби перенести прийом.

Лариса Ткачова працює кар’єрною радницею п’ять років. Допомагає працевлаштуватися людям з інвалідністю. Сьогодні має перенести зустрічі з більш ніж 15 клієнтами.

– В основному люди розуміють, що це дуже важливі дії для того, щоб запобігати розповсюдженню інфекції і захворюванню. Хтось іноді має якісь зауваження щодо того, що виплати…в багатьох якесь скрутне становище. Працюємо в телефонному режимі, на вайбері, на наших сайтах, освітньому порталі. Всі заходи, які можливі, ми проводимо в електронному, телефонному режимі, – каже Лариса Ткачова.

Прийом документів у Центрі зайнятості здійснюється в онлайн-режимі чи за допомогою спеціальної скриньки, яка стоїть біля входу. Тут клієнти можуть залишити свої документи, які співробітники центру оформлять.

Заступниця директора Миколаївського обласного центру зайнятості Людмила Алпєєва говорить: “Із сьогоднішнього дня в кожному Центрі зайнятості, філії з 8-ї години такі скриньки вже стояли. Людина, якщо хоче принести документи і стати на облік, вона приносить. Є зразки там. У нас у Центрі зайнятості немає, тут в обласному. А в філії і в міському, ви вже бачили, вже є. Там є зразки, які вони повинні заповнити, які документи вони нам повинні надати, і вони кидають у скриньку. Скринька – виймаються документи об 11 годині і о 15. І потім людині повідомляється, що документи є. Але таке прохання, щоб люди залишали свій контактний телефон.

Протягом 18 березня скриньками скористалися 101 клієнт Центру зайнятості.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН