Херсонці скаржаться на неякісні коштовності

Споживачі у Херсоні скаржаться не лише на неякісні харчі та побутову техніку. А й на ювелірні вироби. 
Про це розповідає заступник начальника управління захисту споживачів – начальник відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Олександр Мандра.
У 2019 році було 2 звернення щодо виробів із дорогоцінних металів. У першому випадку у людини були претензії не до самого металу, а до каміння. Покупець засумнівався, що це саме той дорогоцінний камінчик, який був вказаний на етикетці. 
 Споживач сам звернувся до пробірної палати, аби провести дослідження. І виявилось, що він був правий, – камінь виявився напівдорогоцінним, ще й меншої ваги, ніж заявив виробник. 
З результати експертизи херсонець звернувся до магазину, в якому придбав прикрасу. Там його проігнорували. Після цього звернувся до Управління захисту споживачів. 
Ми вийшли на перевірку і зобов’язали продавця замінити каміння на таке, яке було вказане у ярлику. Продавець так і зробив. – розповів Олександр Мандра.
Друга скарга була пов’язана з гарантійним зобов’язанням. Був придбаний браслет, дуже швидко там розійшлись кілька ланок. І було встановлено, що причина цього – саме виробничий брак. Продавці спочатку відмовились ремонтувати виріб. І виконали свої гарантійні зобов’язання лише після втручання Держпродспоживслужби.
До речі, у 2020 році скарг на неякісні ювелірні вироби не надходило.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com