І знову про черги у херсонському відділі реєстрації місця проживання.
На жаль, ця проблема досі залишається однією з найболючіших у нашому місті.
Херсонці продовжують активно обговорювати її у соціальних мережах. Нещодавно жваву дискусію викликав пост Олександра Давиденка.
Він написав про «бізнес-активістів», які заробляють на тому, що стоять у живій черзі у відділ реєстрації одразу за кількох людей.
І багато херсонців змушені користуватися такими «послугами», адже займати чергу потрібно із раннього ранку і простоювати в ній по кілька годин.
І тут, нам здається, питання полягає не в етичності поведінки таких «бізнес-активістів», і не в розмірі суми, яку можна було б їм заплатити, а зовсім в іншому.
Суть у тому, що для херсонців мають бути створені такі умови, за яких питання про кількагодинні черги відпали б самі собою, щоб це ганебне явище назавжди відійшло у небуття. Це ж дикість, коли у 21-му столітті херсонці повинні займати чергу із четвертої або п’ятої години ранку!
Ми маємо право на зручне та комфортне обслуговування, у тому числі у херсонському відділі реєстрації. Для кожного повинні бути створені умови дистанційно обрати зручні для себе дату і час, коли з’явитися для отримання послуги. Більше того, не виходячи з дому, через Інтернет, подати сканкопії усіх необхідних документів, щоб ще більше спростити і прискорити цей процес.
Саме над цим і працює у Херсоні та Херсонській області команда проекту iGov, який має на меті перевести державні послуги в електронний формат.
На порталі iGov нам уже вдалося запустити 6 затребуваних електронних послуг, що надаються через відділ реєстрації місця проживання фізичних осіб Херсонської міськради.
Ними вже скористалися більше 2 тисяч херсонців.
Отримати кожну з наведених Інтернет-послуг можна, перейшовши за вказаними посиланнями та виконавши після цього нескладні інструкції.
Будь ласка, користуйтеся цими онлайн-послугами!
Вони до ваших послуг абсолютно безкоштовно.
Тим самим ви економити час і зусилля не тільки собі, але й іншим херсонцям. Завдяки електронному запису ви зменшуєте живі черги, руйнуєте корупційні схеми, залишаєте без роботи сумнівних посередників, спекулянтів і «бізнес-активістів».
Багато хто справедливо скаже про те, що послугами відділу реєстрації часто користуються люди похилого віку, які не володіють комп’ютером, не мають доступу до Інтернету.
Але ж, напевно у них є родичі, знайомі та близькі, здатні поставити їх в Інтернет-чергу?
Більше того, у херсонському відділі реєстрації постійно працює ресепшн, термінали, консультанти, які допоможуть розібратися з відповідною онлайн-системою та замовити необхідну послугу. Було б тільки бажання навчитися чомусь новому…
Кожен обирає свій шлях, який йому більше подобається: або платити незрозуміло за що і стояти у чергах незрозуміло чому, або скористатися доступними можливостями і не гаяти час у чергах.
Тож давайте разом зробимо так, щоб у нас якщо і були б черги, то тільки електронні!
Приєднуйтесь до нас у соцмережах:
Facebook, YouTube, Instagram, Telegram, Twitter
Схожі публікації:
- У Херсоні святкують Хануку (відео)
- Артлабораторії «Українська Хата – талантами багата» виповнилось 3 роки (відео)
- Діти з інклюзією отримують ІТ освіту в Комп’ютерній Академії “Шаг” на Херсонщині (відео)
- Акція «Вдягни сусіда» відбулася в Комишанах (відео)
- “Не показуйтесь на очі нікому”: військовий розповів, що херсонцям треба зробити перед деокупацією