До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області звернулась громадянка стосовно порушення її прав як споживача з боку працівників ПП «Інтерком». Реагуючи на звернення, спеціалістами Головного управління здійснено позапланову перевірку ПП «Інтерком».
Перевіркою встановлено порушення пункту 1 статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів», а саме: порушення умов договору з боку виконавця послуг стосовно термінів виконання робіт та не повернення грошей на вимогу споживача стосовно розірвання договіру та повернення авансового платіжу.
Керівництву ПП «Інтерком» видано припис, яким зобов’язано повернути споживачеві кошти у сумі 16800 грн.
Суб’єктом господарювання виконано припис у повному обсязі, від споживача отримано відомості стосовно задоволення вимог.
Держпродспоживслужба у Херсонській області
Схожі публікації:
- Херсонському бізнесу та громадськості представили Концепцію Податкового кодексу Розвитку
- Найдовший Прапор з автографами бійців АТО й ООС з Херсонщини став новим рекордом України
- У Херсоні відбулось засідання Жіночого бізнес-клубу «SheChampion»
- На Кам’янській Січі відзначили День конституції України
- Херсонські спортсмени взяли участь у відкритті Паралімпіади