Херсонські студенти досліджують мовний портрет міста

Про це пише Тамара Мандич на сторінці у Фейсбук кафедри української мови факультету української філології та журналістикаи ХДУ:

– Студенти 351 гр. продовжують досліджувати мовний портрет міста в межах соціолінгвістичної практики. Обов’язковим етапом є складання картотеки, що вміщує емпороніми (назви торгівельних закладів: магазини, салони, аптеки тощо), найменування розважальних закладів (кафе, ресторани, бари, паби, клуби тощо), ергоніми (назви підприємств, організацій, закладів), рекламні тексти. 

Зокрема, студентів зацікавило нестандартне написання назви магазину “Таіса”. Дослідники дізналися, що це не помилка, а креативна назва від скорочення імен засновників магазину (Та – Тамара + і + Са – Саша).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code