У Новій Каховці борються із неякісними товарами та послугами

З метою подолання негативних тенденцій на споживчому ринку Новокаховської міської ради та посилення захисту прав споживачів в І кварталі 2019 році інспекцією у справах захисту прав споживачів у складі двох чоловік проводилась робота по здійсненню державного контролю за якістю і безпекою продукції, усіх видів робіт і послуг на відповідність вимогам законодавства про захист прав споживачів, реклами та норм законодавства про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції.

Основна увага приділяється зверненням споживачів зі скаргами на неякісний товар та послуги.

Так, у 1 кварталі 2019 року особисто до інспекції звернулось 57 споживачів, понад 50 споживачів отримали консультацію за телефоном з різних питань.

Взагалі задоволено 47 скарг, за якими споживачам поки що повернуто понад 90 тис. грн. за неякісну побутову техніку, взуття, предмети побуту та продукти харчування, робота по іншим скаргам продовжується.

Вирішувати питання по задоволенню претензій споживачів доводиться шляхом листування та бесід з роз’ясненнями норм законодавства. Протягом 1 кварталу 2019 року зусиллями інспекції у справах ЗПС виявлено такі порушення, як нетактовну поведінку продавців відповідно до споживача, недотримання термінів гарантійного обслуговування, неналежне виконання послуг, неналежне оформлення куточків споживача.

По скаргам споживачів інспекцією проведено 10 обстежень суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють продаж товарів та надання послуг на території міста, складено10 актів.

Основною причиною виникнення скарг є неуважність споживачів при передачі складно-побутової техніки на гарантійній ремонт, недостатнє знання норм законодавства при оформленні договорів купівлі-продажу. В деяких випадках люди продовжують замовляти послугу, користуючись рекламою в газетах, в Інтернеті, і, як правило, така домовленість взагалі не оформлюється документально. Не кращі результати при продажу складно-побутової техніки, телефонів мобільного зв’язку, різноманітних гаджетів тощо.

Зросла кількість випадків надання консультацій через пресу, радіо та за телефоном. Так, у 1 кварталі поточного року через засоби масової інформації надано 20 матеріалів з різних питань, що захищають права споживачів,  на сторінках міських газет – 7, на сайті газети -6, сайті міста – 7.

Консультації споживачам надаються в будь який спосіб: пишіть, дзвоніть, запитуйте!

Будь яка ситуація дає змогу фахівцям інспекції набути певного досвіду, який, без сумніву, буде нами використаний в подальшому для більш плідної та результативної робити в майбутньому. В подальшому робота інспекції буде спрямована на подальше забезпечення і зміцнення державного контролю за станом споживчого ринку, якістю і безпечністю продукції, дотримання суб’єктами господарювання правил торгівлі й послуг та недопущення порушень прав споживачів, що є важливим чинником соціальної стабільності в місті та відновлення довіри до контролюючих органів.

Начальник інспекції у справах захисту прав споживачів Антоніна Прокопенко 

Радіо Нова Каховка

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code