8 квітня у конференц-залі Херсонського державного університету відулася зустріч з колишнім студентом факультету культури і мистецтв, PR-менеджером Владиславом Тихоновим, що є представником консалтингового агенства “Ольшанський і партнери”. Сам спікер позиціонує себе як піар-digital-спеціаліст, який розуміє, як налаштувати рекламу і знає свою цільову аудиторію.
Розпочав конференцію Владислав з історії про свій перший день в digital і розповів, що спеціаліст цього напряму – це піарник, психолог, культуролог та SMM-працівник, який має бізнес-ідеї та вміє їх реалізовувати. Він розказав, що таке стратегія в digital і поділив її на 4 типи : Лев ( Віолентна стратегія) , Лисиця ( Патієнтна стратегія), Скажена синиця ( Експлерентна стратегія) , Миша ( Комутантна стратегія).
Далі гість пояснив усім присутнім суть бізнес-моделі та Lean Canvas, розповів про схему продажу “aida” (Attention, Interest, Desire, Action) та роботу Lovemark брендів на прикладі компанії Apple.
Протягом зустрічі студенти також дізналися про Hero-Hub-Help модель, нульовий момент істини ZMOT ( влада над трафіком) і воронку продаж. Спікер детально ознайомив майбутніх спеціалістів із задачами маркетологів, основні з яких — знання своєї аудиторії, умноження прибутку та допродаж.
В кінці виступу Владислав відповів на запитання присутніх, побажав успіхів і додав : “Слухайте себе, те, що вам підказує внутрішнє “Я” і все буде круто!”
Віка Самец
Схожі публікації:
- У херсонському університеті склали рейтинг науково-педагогічних працівників
- Симфонічний оркестр херсонського вишу презентував свою творчість
- Двох викладачів херсонського університету нагородили орденами
- У центрі Херсона намагаються врятувати історичну будівлю
- Херсонський виш об’єднав молодіжних лідерів з усієї України