Український Південь

Інформаційне видання
Новини Херсонщини і України

Digital-спеціаліст з Києві розкрив херсонським студентам секрети успіху

8 квітня у конференц-залі Херсонського державного університету відулася зустріч з колишнім студентом факультету культури і мистецтв, PR-менеджером Владиславом Тихоновим, що є представником консалтингового агенства “Ольшанський і партнери”. Сам спікер позиціонує себе як піар-digital-спеціаліст, який розуміє, як налаштувати рекламу і знає свою цільову аудиторію.

Розпочав конференцію Владислав з історії про свій перший день в digital і розповів, що спеціаліст цього напряму – це піарник, психолог, культуролог та SMM-працівник, який має бізнес-ідеї та вміє їх реалізовувати. Він розказав, що таке стратегія в digital і поділив її на 4 типи : Лев ( Віолентна стратегія) , Лисиця ( Патієнтна стратегія), Скажена синиця ( Експлерентна стратегія) , Миша ( Комутантна стратегія). 

Далі гість пояснив усім присутнім суть бізнес-моделі та Lean Canvas, розповів про схему продажу “aida” (Attention, Interest, Desire, Action) та роботу Lovemark брендів на прикладі компанії Apple.

Протягом зустрічі студенти також дізналися про Hero-Hub-Help модель, нульовий момент істини ZMOT ( влада над трафіком) і воронку продаж. Спікер детально ознайомив майбутніх спеціалістів із задачами маркетологів, основні з яких — знання своєї аудиторії, умноження прибутку та допродаж.

В кінці виступу Владислав відповів на запитання присутніх, побажав успіхів і додав : “Слухайте себе, те, що вам підказує внутрішнє “Я” і все буде круто!”

Віка Самец

Поділитись публікацією

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Відео дня

Популярне

СТРІЧКА НОВИН