14 січня голова Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Гордєєв взяв участь у селекторній нараді з питань розвитку системи охорони здоров’я у сільській місцевості на чолі з Віце-прем’єр-міністром – Міністром регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадієм Зубком.
Під час онлайн-засідання було обґрунтовано важливість запровадження телемедицини в рамках ініційованої Президентом України Петром Порошенком реформи медицини на селі. Лікарі сільської місцевості зможуть в онлайн-режимі передавати дані про здоров’я своїх пацієнтів фаховим лікарям з вузькопрофільних питань, що перебувають в обласному центрі, та отримувати швидку якісну консультацію щодо діагнозу чи лікування чотирьох найпоширеніших в Україні типів захворювань: серцево-судинних, бронхіальної астми, цукрового діабету й дерматології.
«Мета реформи – не будівництво нових амбулаторій або встановлення медичного обладнання. Ми говоримо про зменшення смертності людей і кількості нових захворювань. І головне – збільшення тривалості життя українців безпосередньо у сільській місцевості. Сьогодні всі області вже вийшли на реалізацію проектів. І в 2019 році всі сільські амбулаторії в рамках реформи мають бути введені в експлуатацію. Тепер ми впритул наближаємось до впровадження телемедицини у сільських амбулаторіях», – зазначив Геннадій Зубко.
Тестування телемедицини розпочнеться у п’яти областях: Кіровоградській, Харківській, Вінницькій, Дніпропетровській та Полтавській.
Наприкінці селекторної наради Геннадій Зубко дав розпорядження очільникам обласних державних адміністрацій тримати на контролі перебіг будівництва та введення в експлуатацію сільських амбулаторій.
Схожі публікації:
- На території Херсонщини достатня кількість військових, аби уникнути можливої агресії з боку РФ, – Андрій Гордєєв
- Які дороги будуть ремонтувати у 2019 році на Херсонщині?
- Херсонщина отримала 5 нових автомобілів екстреної медичної допомоги
- Окупаційний режим Криму вдався до терору держслужбовців України через членів їх сім`ї
- Фінансова диверсія щодо Чаплинської ОТГ з боку місцевої райради