Керівництво Херсонської філії Суспільного презентувало стратегію розвитку суспільного мовлення в Україні

Керівництво Херсонської філії Суспільного (“Скіфія”) на зустрічі з банківськими представниками презентували стратегію розвитку суспільного мовлення в Україні. Продюсер і т. в. о. менеджера філії розповіли про принципово нове телебачення і радіо, яке надає нову, достовірну, збалансовану інформацію – корисну і цікаву глядачу та слухачу.

 

Херсонська філія є найбільшим і найпотужнішим мовником в Херсонській області. Має 90% покриття всієї території області, має потужні передавачі у Херсоні, Василівці та Чонгарі.

“Суспільний мовник зараз працює у зовсім іншому інформаційному полі. Сьогодні у нас виходить щоденно у прямому ефірі оновлена ранкова програма із цікавими гостями у студії. Сім блоків інформаційної програми “Таврійські новини” та вечірнє ток-шоу “Тема дня” суспільно-політичного напряму, де піднімаються гострі теми для нашого суспільства. Ми на правильному шляху. Вже третій місяць поспіль звітують посадовці в рамках всеукраїнського медіапроекту #Звіти_наживо”, – зазначив продюсер Херсонської філії Василь Середюк.

 

Ініціатором зустрічі була Херсонська філія, яка поставила собі за мету розширити сфери співпраці.

 

“Ми намагаємось донести цінності Суспільного до кожного жителя України: достукатися і за допомогою ТВ та радіоприймачів, десктопів, мобільних пристроїв, але також заходити і через двері. Живе спілкування з нашими глядачами та слухачами дає багато переваг: у них є можливість подивитись нам в очі і задати питання любого формату, ми зі свого боку можемо продовжувати час діалогу настільки, наскільки зацікавлена аудиторія. Сьогодні ми проводимо живі зустрічі з працівниками банківського сектору, раніше спілкувалися зі студентами, і готові зустрітися з кожним охочим”, – сказала т. в. о. менеджера філії Суспільного Оксана Шило.

UA. Суспільне мовлення 



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *