Щодня на міські маршрути виходить близько 140-150 автобусів КП «Херсонкомунтранссервіс». Ще 8 місяців тому ця цифра сягала 2 сотень машин. На підприємстві не вистачає водіїв, 37 автобусів, які б могли щодня перевозити пасажирів, стоять у автопарку.
Кадровий голод виник з усім відомих причин – низьких заробітків. Професіонали від’їжджають до Польщі, де заробляють пристойні кошти. Комунальне підприємство обслуговує 12 міських маршрутів (№№2 – 6, 10, 14, 17,24, 25,28). Нестача водіїв відобразилась на кількості машин на периферійних маршрутах, і навіть на таких крупних, як «п’ятірка».
«П’ятірку» стримуємо з великим трудом. Намагаємось, щоб автобуси ходили допізна, до 23.30, так само як і 6-ий, 14-ий та 17-ий. Тому я запрошую водіїв на роботу, офіційне працевлаштування з гарантованим соцпакетом. Найбільш важко з маршрутами№№25, 3, 4. Це периферійні маршрути, жителі віддалених районів тільки на них можуть дістатись до центру і тут рухомого составу не вистачає», – розповів директор КП «Херсонкомунтранссервіс» Олександр Васильєв.
Схожі публікації:
- У Херсоні розпочалась річкова навігація
- Коли у Херсоні з’являться нові автобуси
- Щодня на міські маршрути виходить близько 140-150 автобусів КП «Херсонкомунтранссервіс»
- Підприємці Херсона тісно співпрацюють з вишами Херсона
- Трагедію можна було попередити: у херсонській пожежі загинула жінка із трьома дітьми