«Митний експеримент» щодо ремонту доріг на Херсонщині провалився

За постановою Кабміну, спочатку в п’яти областях України, а цьогоріч – по всій території був проведений експеримент, за яким 50% митних надходжень, отриманих понад плану, спрямовувались на покращення дорожньої інфраструктури. Херсонську область об’єднали з Кримом і довели план – 200 млн. грн. 2017 року митні платежі до спеціального фонду склали всього 6,8 млн. Їх частково спрямували на ремонт траси «Мар’янське – Берислав».
Чому експеримент не спрацював на Херсонщині? Начальник служби автомобільних доріг в Херсонській області Микола Савченко вважає, що неправильним було об’єднувати область з півостровом і ставити перед херсонськими митниками нереальні плани.
Невідомо, чи буде подовжена дія експерименту із спрямування митних надходжень на ремонт та реконструкцію автошляхів на наступний рік. У деяких регіонах проект став успішним, і за суми перевиконання вдалось відремонтувати великі ділянки доріг загального користування (між населеним пунктами, міжнародні та національні траси). Експеримент передбачає саме цю категорію автошляхів, дороги ж усередині населених пунктів повинні ремонтуватись за рахунок місцевих бюджетів. Так що поживемо-побачимо…
Схожі публікації:
- На ремонт доріг на Херсонщині за два роки витратили понад 1,5 млрд грн
- Омелян заявив, що Миколаївщина стала аутсайдером в ремонті доріг
- Скільки доріг запланували відремонтувати на Херсонщині до кінця 2019 року
- «Митний експеримент» оцінять автомобілісти на дорогах Херсонщини
- На Херсонщині після ремонту відновили рух однією з доріг
Залишити відповідь