В Україні дороги і мости можуть змінитись до європейського рівня. Саме про це говорили на зустрічі з виконавчим директором Міжнародної асоціації міст, тунелів і магістральних доріг (IBTTA) Патріком Джонсом, візит якого відбувся в Україну за ініціативи голови корпорації “Укрмостобуд” Михайла Опанащенка.
Асоціація IBTTA заснована в 1932 році має членів в 20 країнах на шести континентах і є світовою асоціацією, що представляє власників об’єктів, операторів об’єктів платного проїзду та підприємств, які їх обслуговують. Організація працює для створення передумов для розвитку і впровадження толінгу-системи платного проїзду, як ефективного засобу фінансування будівництва, обслуговування автомобільних доріг, модернізацію та поліпшення об’єктів транспортної інфраструктури. Зважаючи, що інфраструкрні об’єкти України потребують великих фінансових вкладень, цей робочий візит зацікавив представників уряду.
Тож в рамках робочого візиту виконавчого директора Міжнародної асоціації міст, тунелів і магістральних доріг (IBTTA) Патріка Джонса відбулась зустріч з Міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном, до якої доєднались: керуючий партнер Milligan Partners (США), член The International Bridge, Tunnel and Turnpike Association Мет Мілліган; голова корпорації «УКРМОСТОБУД» Михайло Опанащенко. “Мостобуд”є активним членом Тhe International Bridge, Tunnel and Turnpike Association (IBTTA) та представляє інтереси IBTTA на території України, а також країн СНД.
Сторони обговорили можливості двосторонньої співпраці, зокрема, щодо реалізації концесійних проектів у сфері будівництва доріг, мостів та тунелів.
«Наша мета – через відновлення доріг, мостів, через розвиток інфраструктури побудувати сильну країну. Залучення іноземних компаній, від консультування до спільної реалізації проектів, – це можливість логістично та транспортно поєднати Україну з країнами ЄС та прогресивним світом», – заявив Володимир Омелян.
За його словами, понад 60% мостів та тунелів в Україні значно перевищили граничний термін експлуатації і потребують ремонтів або заміни:
«Ми активно відновлюємо автошляхи і мости. Це – наше головне завдання на поточний, наступний рік та на декілька років вперед. Але якщо ми говоримо стратегічно, то концесія – перспектива, яку ми маємо наближати вже сьогодні. Адже концесійні проекти – звична практика для країн ЄС, США та багатьох інших держав. Ми готуємося до реалізації перших концесійних проектів у сфері дорожнього будівництва, але залізниця та портова галузь також є серед наших пріоритетів. І, звісно, я би вітав американські компанії в Україні, які працюють у кожній з цих сфер, бо світові компанії в Україні – це найкраща промоція країни у міжнародному бізнес-середовищі».
Сторони домовилися про направлення до України експертів Міжнародної асоціації мостів, тунелів і магістральних доріг з метою вивчення перспектив для співробітництва.
Також Володимир Омелян та Патрік Джонс висловили готовність підписати двосторонній Меморандум про взаєморозуміння, на основі якого будуватиметься подальша співпраця.
Схожі публікації:
- За півтора мільйона доларів США на Херсонщині створять унікальний продукт для рослинництва
- Ремонт дороги Берислав-Мар’янське продовжиться в 2018 році
- «Митний експеримент» щодо ремонту доріг на Херсонщині провалився
- На утримання в належному стані всіх автошляхів Херсонської області необхідно щорічно 3 мільярди гривень
- У бюджеті Херсона передбачено 800 тисяч грн. для безкоштовного лікування катаракти у херсонців, – Алла Малицька (відео)