Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що суб’єкти господарювання мають право виплачувати стипендії учням і студентам на підставі договору, укладеного із закладом освіти.
Податковим кодексом України для таких виплат встановлено неоподатковуваний розмір стипендії.
У 2026 році стипендія в розмірі до 4 660 грн на місяць не включається до оподатковуваного доходу та не оподатковується податком на доходи фізичних осіб і військовим збором.
Пільговий розмір застосовується до стипендій, які виплачуються учням, студентам, курсантам військових навчальних закладів, ординаторам, аспірантам та ад’юнктам.
У разі, якщо розмір стипендії перевищує встановлений неоподатковуваний ліміт, то оподаткуванню підлягає лише сума такого перевищення.
Наприклад: якщо підприємство виплачує студенту стипендію у розмірі 6 000 грн на місяць, оподатковується не вся сума, а лише 1 340 грн.
Із суми перевищення утримуються:
18 % – податку на доходи фізичних осіб;
5 % – військового збору.
Податки утримує та перераховує до бюджету підприємство, яке виплачує стипендію, як податковий агент.
Отже, отримувачу стипендії не потрібно самостійно декларувати та сплачувати ПДФО і військовий збір із суми, з якої їх було утримано податковим агентом.
Щоб першими дізнаватися про останні зміни в законодавстві, підпишіться на щотижневий дайджест податкових роз’яснень та новин Державної податкової служби України за посиланням: https://tax.gov.ua/registration
Пресслужба Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі
Схожі публікації:
- На Бериславщині розпочали відновлення лісів, знищених війною
- У ХНТУ пройшов перший етап всеукраїнської студентської олімпіади з математики
- Фермери Херсонщини отримають фінансову підтримку на нішеві культури
- На Херсонщині судитимуть учасника озброєної банди, яка вчиняла напади на ювелірні крамниці
- У Кочубеївській громаді на Бериславщині проводитимуть хімічну обробку посівів














