Кодимська, Доброславська та Суворовська громади впродовж кількох місяців створювали “дорожню карту” для інвесторів. Наступний крок – презентація інвестиційного паспорту для представників бізнесу та підприємців.
А перш ніж виходити на загальнонаціональний рівень представники громад презентували свої напрацювання колегам під час діалогового заходу, який організувала команда «U-LEAD з Європою» в Одеській області. Учасники заходу ознайомилися з інвестиційними пропозиціями та факторами привабливості зазначених громад, мали можливість поставити запитання щодо організації робочого процесу та з якими труднощами стикнулися колеги.
За словами керівниці регіонального офісу «U-LEAD з Європою» в Одеській області Юлії Молодожен, інвестиційний паспорт – це фактично частина стратегії розвитку громади. Необхідність цього документу регламентується методичними рекомендаціями з розробки стратегій розвитку територіальних громад, чинним законом про інвестиційну діяльність та ст. 22 ЗУ “Про засади державної регіональної політики”.
– Стратегія має такий розділ, як план заходів. Згідно методичних рекомендацій, в цей план заходів громади можуть вписувати не лише проекти пов’язані з соціальною інфраструктурою, а і проекти, під які планується залучити інвестиції, – зазначила Юлія Молодожен.
Інвестиційний паспорт може бути у вигляді тексту, картинок. тощо. Експерти U-LEAD розробили шаблон для цього документу у вигляді презентації.
– Інвестори дуже цінують свій час і не дуже хочуть читати великі тексти. Тому наші експерти запропонували формат інвестиційного паспорту у вигляді презентації, яку можна розмістити на сайті, демонструвати на профільних виставкових заходах, а вже деталі кожного проекту ви можете мати описаними окремо для обговорення з зацікавленим інвестором, – зазначила керівниця регіонального офісу.
І додала, що в ході роботи над інвестпаспортом фахівці вчилися дивитися на ресурси громад з точки зору підприємців, вивчали проблеми розвитку економіки, вивчали інструменти та механізми для створення сприятливого бізнес-середовища громади, вчилися налагоджувати ефективні комунікації з потенційною цільовою аудиторією.
– Для Суворовської громади участь в цьому проєкті була дуже важливою, бо ми розуміємо що всі надходження в бюджет громади це сплата податків нашими підприємцями. Якщо економіка в громаді розвивається, росте, з’являються нові робочі місця, покращується інфраструктура та зростає соціальний рівень життя. Тому ми як влада маємо бажання допомагати нашому бізнесу в його розвитку. Під час війни бізнесу потрібна підтримка, адже їм доводиться оптимізувати робочі процеси, шукати нові ідеї або вирішувати куди релокувати підприємство. І інвестиційний паспорт нашої громади – це дорожня карта для кожного з інвесторів в нашій громади та за її межами, в якому можна знайти всю необхідну інформацію про можливості та ресурси громади, – зазначив Олег Босікевич, голова Суворовської громади.
Схожі публікації:
- Міністр енергетики відвідав Одесу: обговорили питання стабілізації енергосистеми
- Про підтримку Німеччини розповів під час візиту на Одещину Федеральний міністр економічного співробітництва і розвитку
- Аудитори встановили факти неефективних управлінських рішень керівництва Куліндорівського КХП на суму 87 млн грн
- П’ять років за гратами проведе прихильник російської агресії з Одещини
- Через закритий телеграм канал було організовано схему виїзду чоловіків за кордон