Ветеран Мирослав Гай нині служить у лавах Першої окремої бригади спеціального призначення імені Івана Богуна. Його проєкт-переможець конкурсу #ВАРТО від Українського ветеранського фонду має назву “Око Бандери”. І в найближчих амбітних планах — витіснити російський контент з українського ютубу.
Мирослав Гай — ветеран, журналіст, актор, волонтер, громадський активіст. Свого часу був активним учасником Революції Гідності. 2 травня 2014 року у складі 1-го резервного батальйону Нацгвардії імені генерала Сергія Кульчицького брав участь у першому бою під Слов’янськом.
Саме Мирослав Гай разом із десантником 95-ї Житомирської аеромобільно-десантної бригади Сергієм Шевчуком 14 травня 2014 року підняли український прапор на телевізійній вежі Слов’янська (гора Карачун).
Зараз Мирослав знову у війську. Нещодавно його нагородили орденом «Богдана Хмельницького» III ступеня — за особисту мужність і самовіддані дії, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, вірність військовій присязі. Про його подвиги в силу різних обставин ми детальніше дізнаємося після нашої перемоги. А поки докладніше зупинимося на проєкті, який він заснував.
«Око Бандери» — ютуб-проєкт, де двічі на тиждень виходитимуть короткі ролики. У відео простими словами пояснюватимуть актуальні політичні, соціальні явища і події.
Мета проєкту, як пояснює Мирослав: “Є популяризація всього українського у світовому інформаційному просторі, протидія фейкам та маніпуляції. Важливо займатися культурною просвітою населення у галузі політики. Кожен громадянин має знати базові речі про світ, суспільство і країну. Розуміти закони, за якими існує соціум, міжнародні організації і для чого вони створені. А це сприятиме руху нашої нації до становлення громадянського суспільства. Потрібно зруйнувати позицію аполітичності, зацікавити народ брати активну участь у житті країни. Доповнити культурний сектор аудіовізуального мистецтва якісним, україномовним контентом”.
Мирослав і його команда виграли конкурс на розвиток україномовного контенту, щоб побороти монополію на російське. Ютуб-канал вони планують розвивати як бізнес-проєкт, приваблювати рекламодавців, створювати робочі місця для ветеранів, оголошувати благодійні збори для ЗСУ, популяризувати благодійні ініціативи тощо.
Схожі публікації:
- Внаслідок атаки Київщини дронами пошкоджено об’єкт критичної інфраструктури – розпочато розслідування
- Ветерани-підприємці можу отримати 49 мільйонів гривень на розвиток бізнесу
- В Україні змінили правила надання пільг на комунальні послуги
- Трагедія у Броварах: загинули діти, серед жертв також керівництво МВС
- СБУ розслідує причини падіння гелікоптера у Броварах: які версії розглядає